حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان:

حقوق بشر آمریکا پیرو سیاست‌های استکباری است

حقوق بشر آمریکا پیرو سیاست‌های استکباری است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان گفت: در آمریکا حقوق بشر تا زمانی ارزش دارد که پیرو سیاست‌های استکباری آن‌ها باشد.

حجت‌الاسلام فرشاد رواد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در رابطه با خشونت‌ غرب در برخورد با جامعه فرهیخته آمریکا اظهارداشت: نظام استکبار رو به افول است و این افول در جامعه دانشگاهی و متفکر نمود پیدا کرده است و کشور‌های دنیا چون جنایت و ظلم را به صورت آشکار می‌بینند، به بیداری رسیده‌اند.

وی افزود: بسیاری از جوامع آزاده حمایت از مظلوم را نشان می‌دهند و این نشانه امیدواری است که سقوط رژیم صهیونیستی را رقم بزنند بنابراین ما امیدواریم صدای حمایت از مظلوم ویژه کشور ما نباشد، هرچند این حمایت هم اکنون در سطح دنیا انجام می‌شود و این امیدواری به دنیا تزریق می‌شود که حق مظلوم از ظالم گرفته شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان عنوان کرد: آمریکا اتفاقاتی را رقم می‌زند که اگر یک صدم این وقایع در کشور ما اتفاق افتاده بود، آن را پیراهن عثمان می‌کردند و بسیاری از سلبریتی‌های خودفروخته سوار بر موج دشمن می‌شدند.

وی بیان کرد: اکنون هیچ صدایی از کسی بلند نمی‌شود و با سانسور‌های شدید رسانه‌ای‌ شدید‌ترین نوع برخورد را با قشر فرهیخته جامعه خود انجام می‌دهند درصورتی که این نوع برخورد فقط برای دشمنان قطعی یک کشور انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام رواد گفت: یک برخورد در میدان و یک برخورد بعد از میدان توسط آمریکا صورت می‌گیرد، برخورد بعد از میدان آن‌ها منع ادامه تحصیل و سلب خدمات رفاهی و اجتماعی در سطح جامعه است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته افرادی در فضای مجازی مردم را به اغتشاش دعوت می‌کردند که کمترین برخورد با آن‌ها انجام شد اما در آمریکا دانشجویان را ترور هویتی و کرامت انسانی آن‌ها را پایمال می‌کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان اظهار داشت: در آمریکا حقوق بشر تا زمانی ارزش دارد که پیرو سیاست‌های استکباری آن‌ها باشد، حقوق بشر فقط در لفظ و کلام است و در عمل هیچ چیزی از آن‌ها نمی‌بینیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از