حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدرس حوزه علمیه:

حمایت از مظلومان فلسطین، کاخ سفید را می‌لرزاند

حمایت از مظلومان فلسطین، کاخ سفید را می‌لرزاند

مدرس حوزه علمیه گفت: فریادهای مردم در حمایت از مظلومان فلسطین، کاخ سفید را می‌لرزاند و در کنار خرابه‌های غزه صدای شکستن استخوان‌های پوسیده غرب و استکبار به گوش می‌رسد.

به گزارش سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید نواب موسوی صبح امروز در اجتماع مردم خرم‌آباد اظهارداشت: امام(ره) قبل از انقلاب در سخنرانی مدرسه فیضیه قبل از اینکه شیطان بزرگ را معرفی نماید، رژیم صهیونیستی را به عنوان غده سرطانی معرفی کرد و جنگ ما با این رژیم بسیار طولانی است.

وی افزود: قرآن و اسلام یکی از دلایلی دشمنی رژم کودک‌کش صهیونیستی با ما است و آنها از گسترش اسلام در دنیا هراس دارند اما علی‌رغم تلاش آنها هر روز می‌بینیم که اسلام در حال گسترش است به طوری که شیخ زکزاکی از ملت و زبان دیگری است اما برای اسلام تلاش می‌کند.

مدرسه حوزه علمیه تصریح کرد: قرآن به ما آموخته که دشمن دشمنان و یاری‌گر مظلومان باشیم لذا امروز وظیفه داریم به ندای مظلومان عالم توجه کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: ما با مردم فلسطین وجه مشترک داریم نه در قرآن و اسلام بلکه دشمن مشترک داریم، سالهاست از پیروزی انقلاب گذشته و از همان ابتدا دشمنی، ترور و خرابکاری را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهارداشت: ما با رژیم صهیونیستی دشمن هستیم پس اگر کودکی به شهادت می‌رسد امروز وظیفه ماست که حمایت کنیم و فریادهای مردم در حمایت از مظلومان فلسطین، کاخ سفید را می‌لرزاند، در کنار خرابه‌های غزه صدای شکستن استخوان‌های پوسیده غرب و استکبار به گوش می‌رسد.

مدرس حوزه علمیه گفت: هر کسی ذره‌ای شرافت داشته باشد، امروز این رژیم صهیونیستی را دشمن انسانیت می‌داند و ما بزرگترین سلاح را به حماس دادیم و آن روحیه ایستادگی، مقاومت و صبر است که از امام(ره) و انقلاب یاد گرفتند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: دشمن اسیر دست این بانوی بزرگ بود و جملاتی که به یزید گفت جملاتی است که ما به رژیم صهیونیستی و حامیان آنها می‌گوییم که هرچه می‌توانید انجام دهید اما نخواهید توانست یاد و اقتدار مردم را دستخوش تغییر قرار دهید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از