حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی:

حمله به بیمارستان غزه، مصداق بارز نسل‌کشی است

حمله به بیمارستان غزه، مصداق بارز نسل‌کشی است

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه، مصداق بارز نسل‌کشی و جنایت جنگی است.

به گزارش سفیرافلاک، عباس گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث غزه اظهارداشت: حمله وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه، مصداق بارز نسل‌کشی و جنایت جنگی است که موجب تنفر و انزجار هر انسان آزاده‌ای در عالم است البته باید گفت جنایت حمله به بیمارستان غزه مصداق بارز حقوق بشر آمریکایی است!

وی افزود: بار دیگر ماهیت اصلی اسرائیل غاصب و پشتیبان اصلی‌اش آمریکای جنایتکار برای عالم روشن شد و پرده از خوی درندگی و باطن حیوانی آنها برداشته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام وحشیانه سبب رسوایی آمریکا شد و قطعاً نابودی و اضمحلال رژیم کودک‌کش را تسریع خواهد کرد اما بر مظلومیت واژه حقوق‌بشر باید گریست که این‌چنین دستاویز خونخواران عالم شده است.

وی بیان کرد: آمریکا دستش تا مِرفق به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده است و از طرفی دم از حقوق‌بشر می‌زند بنابراین سکوت و بی‌عملی سران کشورهای عربی نیز لکه ننگی بر پیشانی آنها خواهد بود.

گودرزی گفت: جبهه مقاومت به فضل پروردگار پیروز نهایی این رویارویی است و اسرائیل نابود خواهد شد و اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و تمام توانمان را برای حمایت موثر از مردم مظلوم غزه به کار خواهیم بست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از