حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

حوزه علمیه خواهران کوهدشت افتتاح شد

حوزه علمیه خواهران کوهدشت افتتاح شد

باحضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، ساختمان جدید حوزه علمیه خواهران کوهدشت افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) خواهران کوهدشت افتتاح شد.

این ساختمان در سه‌طبقه و با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی فاضل، مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در آئین افتتاحیه این مرکز اظهارداشت: از تلاش امام‌جمعه کوهدشت، مسئولان ذی‌ربط استانی و شهرستانی و هم‌چنین تلاش مدیریت حوزه علمیه خواهران کوهدشت در احداث ساختمان جدید حوزه علمیه این شهرستان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: یکی از مصادیقی که باید مدنظر همه ما باشد، این است که در سرنوشت خودمان در اداره جامعه سهیم باشیم و آن نیز فقط با حضور حداکثری در انتخابات پیشرو میسر است.

 مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور عنوان کرد: انتخابات و حفظ این نعمت جمهوری اسلامی، مسائلی است که پیامبر اکرم(ص) در این راستا  به‌مثابه تکثیر دین اهتمام داشت.

وی تصریح کرد: عدالت آموزشی این را اقتضا می‌کند و هم‌چنین این وعده را از مجموعه بزرگ حوزه علمیه خواهران خواهم داد که اگر زیرساخت‌ها آماده باشند، این توسعه در فضاهای آموزشی نیز نسبت به سطوح تکمیلی و در مقاطع مختلف انجام شود.

فاضل گفت: اولین برنامه پنج‌ساله حوزه علمیه خواهران شکل‌گرفته و با قریب به ۲۵۰ رشته تائید شده است، مفتخریم که حوزه علمیه خواهران صاحب کرسی‌های آزاداندیشی است؛ حوزه‌های علمیه خواهران و برادر امروز منشأ تحولات خوبی در حوزه‌های آموزشی و تألیفات هستند که بخش اعظمی از آن مرهون انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از