حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد:

خانه معلم در بروجرد افتتاح می‌شود

خانه معلم در بروجرد افتتاح می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: خانه معلم شماره دو با ظرفیت ۷۰ نفر در بروجرد افتتاح می‌شود.

نریمان سبحانی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: باتوجه به اینکه شهرستان بروجرد دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیاد و منحصر به فردی است، از همین رو هر ساله مسافران زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند تا از جاذبه‌ها بازدید نمایند.

وی افزود: در همین راستا و با هدف ارائه خدمت به فرهنگیان، احداث خانه معلم شماره دو بروجرد در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر این پروژه تکمیل و تجهیز شده و روز چهارشنبه این هفته طی مراسمی افتتاح می‌گردد تا نوروز در اختیار مسافران قرار گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: این خانه معلم با ظرفیت ۷۰  نفر دارای ۱۳ سوئیت است که هر کدام از سوئیت‌ها امکانات ویژه‌ای دارند و با افتتاح این پروژه، تعداد دو خانه معلم در بروجرد آماده پذیرایی از فرهنگیان است.

سبحانی‌نیا عنوان کرد: برای نوروز امسال ۲۷ مدرسه با یک‌هزار و ۲۱۵ کلاس درس مهیا شده که ۲ مدرسه ویژه با ظرفیت ۱۳ کلاس و دارای تجهیزاتی از جمله تخت، یخچال و تلویزیون است و ۶ مدرسه الف هم با ظرفیت ۵۱ کلاس در این زمینه اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: ۱۸ مدرسه گروه ب نیز برای نوروز در نظر گرفته شده که ۱۵۱ کلاس با همه تجهیزات را دارند و همه مدارس دارای حمام و گاز خوراک‌پزی جهت طبخ غذا می‌باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: خانه معلم شماره یک بروجرد هم ۱۳ اتاق با ظرفیت بیش از ۵۰ نفر است که همه این مکان‌های اسکان از هم‌اکنون برای نوروز آماده شده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از