حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

خدمت بی‌منت برای مردم افتخار نیروی انتظامی است

خدمت بی‌منت برای مردم افتخار نیروی انتظامی است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اهمیت مطالعه وصیت‌نامه شهدا گفت: خدمت بی‌منت برای مردم افتخار نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی ظهر امروز در اولین یادواره شهدای انتظامی رومشکان، اظهارداشت: دشمن با حربه‌های مختلف درصدد به راه انداختن جنگ روانی علیه عوامل انتظامی در جهت تخریب این ارگان مقدس است، نیروی انتظامی افتخار تقدیم ۱۳ هزار شهید در راه امنیت کشور را دارد که از این تعداد ۵۰۱ شهید متعلق به استان لرستان است.

وی افزود: اگر وجدان بیداری، شرح وظایف نیروی انتظامی را مطالعه کند و ببیند چه وظایفی دارند از عمق وجود به‌سختی کار آن‌ها واقف شده و به وجود آن‌ها درود می‌فرستد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی کسی است که در دشت و صحرا، گرما و سرما، بی‌منّت عمر خود را در راه رضای ولی امر مسلمین و مردم صرف می‌کند.

وی تصریح کرد: شهید مطهری می‌فرماید: سخاوتمند در راه خدا پولش را می‌دهد، هنرمند هنرش را، عالم علمش را و شهید جان خود را در راه خدا می‌دهد و در عوض رضایت پروردگار را خواهان است، این تفکر برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است.

حسینی مازندرانی بیان کرد: هر جا سخن رهبری و ولایت را عملیاتی کردیم به سرمنزل مقصود رسیدیم و هر جا فاصله گرفتیم، ضربه خوردیم و دشمن بر ما وارد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گفت: اگر وصیت‌نامه شهدا را مشاهده کنیم، در متن وصیت‌نامه آن‌ها توصیه به اطاعت از رهبری و ولایت‌فقیه تأکید شده است؛ امروز دشمن متوجه این امر و نقطه قوت ما که همان اطاعت از ولایت‌فقیه است، شده و از بدو انقلاب تاکنون تلاش‌های زیادی برای ضربه زدن به این سد عظیم در پیش‌گرفته که بی‌تردید با بودن در محضر ولایت‌فقیه و توصیه به سفارش شهدا، بزرگداشت شهدا و عمل به وصایای شهدا، قطعاً پیروز میدان خواهیم ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از