حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
شهروند لرستانی:

خروش مردم لرستان در انتخابات بی‌نظیر است

خروش مردم لرستان در انتخابات بی‌نظیر است

شهروند لرستانی گفت: خروش مردم لرستان در انتخابات امروز تا این ساعت بی‌نظیر است.

رضا پیریایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به انتخابات، اظهارداشت: امروز شاهد خروش مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای بودیم که همه مردم از مرد و زن، پیر و جوان در صحنه انتخابات حضور یافتند.

وی افزود: همه ما به صحنه آمدیم چون رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیار زیادی داشتند و با انتخاب خوب امیدواریم کسانی بر سر کار آیند که به درد مردم برسند و بتوانند خدمت نمایند.

شهروند لرستانی تصریح کرد: در واقع رای ما، رای به رهبر و انقلاب است، انقلابی که برای آن شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند و همه باید با حضور نشان دهیم که حافظ خون شهدا هستیم و در همه صحنه‌ها حضور پرشوری داریم.

پیریایی عنوان کرد: امروز آنچه در قاب تصاویر تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی دیده شد، سراسر تجلی اراده مردم بود که با گام‌های بلند و استوار خود حماسه‌ای دیگر را برای تاریخ انقلاب رقم زدند.

وی با اشاره به حضور رای اولی‌ها در انتخابات، گفت: امروز نسل جوان حضور چشمگیری در انتخابات داشتند و با شور و شوق آراء خود را در صندوق رای انداختند که این نشان‌دهنده بلوغ سیاسی نسل جوان است.

شهروند لرستانی عنوان کرد: علیرغم همه توطئه‌های دشمنان برای منصرف کردن جوانان از حضور در انتخابات، ولی امروز جوانان با حضورشان نشان دادند که ترفندهای دشمن و تبلیغاتی که برای انتخابات داشتند، هیچ خللی در اراده آن‌ها نداشته است.

پیریایی یادآورشد: امروز شاهد علاقه دهه نودی‌ها به انقلاب بودیم که مشتاقانه در کنار پدر و مادر خود به شعب اخذ رای آمده بودند و تلاش می‌کردند تا رای‌های والدین خود را به صندوق بیندازند که این نشان داد آینده‌سازان این کشور از هم‌اکنون خود را برای حضور در برنامه‌های سیاسی آماده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات امروز کسانی حضور داشتند که علیرغم اینکه پیر و سالخورده بودند به سختی خود را به پای صندوق‌های رای رساندند تا بگویند برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی تا پای جان در صحنه حضور دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از