حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل بقاع متبرکه کشور:

خون شهدا، انقلاب را بیمه کرده است

خون شهدا، انقلاب را بیمه کرده است

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: خون شهدا، انقلاب را بیمه کرده و هر روز شاهد اقتدار و سربلندی کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور در مراسم بزرگداشت ۶۸ شهید دانش‌آموز بروجرد که در سینما فلسطین برگزار شد، اظهارداشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران سال‌هاست که توطئه‌های زیادی را طراحی کردند به‌طوری که چند وقت بعد از پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی را با پشتیبانی صدام آغاز کردند که نمونه‌ای از جنایت دشمنان، شهادت ۶۸ شهید دانش‌آموز بروجرد است.

وی افزود: معاندان و دشمنان تلاش داشتند تا بگویند که اداره جامعه با دین میسر نیست اما امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را برنامه‌ریزی کرد که با رهبری ولایت‌فقیه، قوای دیگر هم برنامه‌ها را در کشور اجرا کنند که امروز می‌بینیم انقلاب اسلامی ایران به گونه‌ای در دنیا الگو شده که کشورهای زیادی از این مدل انقلاب الگو و تاسی گرفته‌اند.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تاسی از مکتب امام حسین(ع) در مسیر پیروزی انقلاب، تصریح کرد: زمانی که امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب قیام کرد، ملت ایران نیز در کنار ایشان قرار گرفتند و همانگونه که خون امام حسین(ع) و یارانش، اسلام را بیمه کرد، خون شهدای انقلاب اسلامی ایران هم این انقلاب را بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروپور با اشاره به اینکه پیروزی غزه حتمی است، گفت: اگر سال‌ها پیش ملت فلسطین از سنگ استفاده می‌کردند و در برابر دشمن می‌ایستادند، امروز به برکت جبهه مقاومت برای دفاع از خود و مبارزه با دشمن از موشک استفاده می‌کنند و نشان دادند که دشمن روز به روز در حال تضعیف شدن است.

وی یادآورشد: امروز ملت ایران برای استمرار انقلاب اسلامی، گوش به فرمان رهبری بوده و طی این سال‌ها ثابت شد که دین، در اداره حکومت می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور، ادامه داد: به برکت خون شهدا و پیروزی انقلاب، امروز ایران در همه عرصه‌ها به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست یافته است به‌طوری که در عرصه هسته‌ای، پزشکی، علمی، فناوری در دنیا بسیار ممتاز است و جوانان این سرزمین با همه توان برای سربلندی و اقتدار کشور تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزپور افزود: پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی و اقتدار جبهه مقاومت، هیمنه استکبار را شکسته و روز به روز در حال محو شدن هستند و به فرموده رهبری آنها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید و با این شرایط، روند نابودی آنها سرعت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از