حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است

خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است

امام جمعه بروجرد گفت: خون شهدا انقلاب را پیروز و بیمه کرده است و همه باید در مسیر شهدا قدم برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در مراسم شبی با شهدا که در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: کسانی که به جایی رسیدند با نفس مبارزه کردند، امام راحل از دوران نوجوانی شروع به خودسازی و تلاش کرد و کسی شد که تحول ایجاد کرد و این برگرفته از قدرت الهی بود.

وی افزود: در این دنیا همه مسافر هستیم و در این مزرعه دنیا مشغول کار هستیم برای آخرت، لذا در این دنیا سفره معنویت پهن شده و باید نهایت استفاده را کرد تا بهترین توشه برای آخرت آماده شود.

امام‌ جمعه بروجرد تصریح کرد: اگر انسان بخواهد به قله معرفت برسد باید سختی زیادی را تحمل کند و اگر بتوانیم در این دنیا مسلمان صالحی باشیم و گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشیم به سعادت خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس راه سعادت را باز کردند و شهید حاج قاسم سلیمانی، انسان‌های بزرگی را تربیت کرد و نفس رهبری هم بسیار اثرگذار بود و این راه را شهدا رفتند از همین رو جبهه انسان‌های بزرگی را تربیت کرد که با دلاوری و شجاعت خود، پیروزی جنگ را رقم زدند.

وی گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید تلاش کرد تا راه شهدا را ادامه دهیم.


امام جمعه بروجرد عنوان کرد: انقلاب به برکت خون شهدا پیروز و بیمه شده است و به دست امام زمان(عج) خواهد رسید و تا زمانی که راه نورانی شهدا را ادامه دهیم و بصیرت لازم را داشته باشیم، این انقلاب باقیست.

وی با اشاره به حوادث غزه خاطرنشان کرد: بدخواهان نظام بدانند نابودشدنی هستند، وتو کردن آتش‌بس توسط آمریکا رسوایی برای غرب است و فلسطین پیروز میدان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: حضور مردم امروز در مراسم استقبال شهدا ثابت کرد که پایبند نظام هستند و همیشه در مسیر شهدا قدم می‌گذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از