حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان:

خیزش دانشگاهیان حقوق بشر آمریکایی را نمایان کرد

خیزش دانشگاهیان حقوق بشر آمریکایی را نمایان کرد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: حقوق بشر آمریکایی با خیزش نخبگان و دانشگاهیان دانشگاه‌های ایالات متحده و دیگر کشورهای اروپایی به وضوح مفهوم خود را نمایان ساخته است.

عبدالصمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در رابطه با سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که مسئله غزه مسئله‌ یک تکه سرزمین و جغرافیا نیست بلکه مسئله بشریت و انسانیت است.

وی افزود: این روزها حقوق بشر آمریکایی با خیزش نخبگان و دانشگاهیان دانشگاه‌های ایالات متحده و دیگر کشورهای اروپایی به وضوح مفهوم خود را نمایان ساخته است، در دیدگاه دولتمردان غرب صرفاً افرادی که برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی حقی قائل شوند، مصون هستند و حقوق قابل دفاع دارند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان تصریح کرد: در این میان تنفر و اشمئزاز نخبگان این کشورها از این رویه نامیمون با خواسته‌هایی که آن‌ها در تجمعاتشان درخواست کرده‌اند به خوبی نمایان شده است.

حمیدی بیان کرد: مطالبات معترضان عموماً حول سه محورِ پایان دادن به خشونت علیه غزه، عدم رضایت تحصیل در سیستم حامی رژیم صهیونیستی و درخواست تخصیص بودجه برای آسیب دیدگان و جنگ زدگان فلسطینی می‌چرخد.

وی عنوان کرد: خون بی‌گناهانی که در غزه به شهادت رسیدند دامن رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان قسی‌القلب آن‌ها را گرفته است به طوری که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی، پوچی و بیهودگی دفاع از این رژیم جعلی خود را نمایان ساخته است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: امید که به زودی شاهد تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری باشیم که فرمودند ان‌شاءالله همه‌ی شماها زوال دشمنان بشریّت، یعنی همین تمدّنِ آمریکاییِ منحط و زوال اسرائیل را به لطف الهی خواهید دید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از