حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

خیز بلند تولیدکنندگان بروجردی در تحقق شعار سال

خیز بلند تولیدکنندگان بروجردی در تحقق شعار سال

تولیدکنندگان بروجردی برای تحقق شعار سال کمر همت بسته و با حضور در رزمایش جهادگران عرصه تولید و صنعت اعلام کردند که در جبهه اقتصاد نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، چند سالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر تولید تاکید بسیار زیادی دارند از همین رو در نامگذاری شعار سال، تولید را در بخشی از شعار قرار داده که نشان‌دهنده اهمیت تولید در عرصه اقتصاد است.

دشمنان بعد از شکست در جنگ تحمیلی از هر راهی برای ضربه به کشور استفاده کردند از همین رو دست به تحریم‌های مختلفی زده و در جنگ اقتصادی نیز همه تلاش خود را به کار گرفتند ولی اراده ملت ایران و تولیدکنندگان، توطئه دشمنان را خنثی کرد.

بسیاری از تولیدکنندگان با گوش به فرمان بودن رهبری در عرصه تولید، گام‌های بسیار بلندی برداشته و در این راستا نیز بسیج و سپاه برای مانع‌زدایی مشکلات از واحدهای تولیدی، تلاش‌های زیادی نمودند که ماحصل این اقدامات، کارگاه‌هایی است که هر کدام در عرصه تولید، نقش مهمی دارند.

امروز جهادگران عرصه تولید و صنعت در مصلی بروجرد گِرد هم جمع شده و با در دست داشتن بنرهایی، باردیگر اعلام کردند که برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

 

در جبهه اقتصاد برای تحقق شعار سال گام برمی‌داریم

بهنام جدیدیان تولیدکننده گروه کشت و صنعت سلامت پروتئین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار‌‌ داشت: امروز اینجا جمع شدیم تا ابتدا تقدیر و تشکری داشته باشیم از شجاعان و دلاوران سپاه اسلام که سبب سرافرازی ایران شدند و در عملیات وعده صادق نشان دادند که امروز ایران بسیار قوی و مقتدر است.

وی افزود: ما به عنوان تولیدکننده در جبهه اقتصاد با تمام وجود حضور داریم برای تحقق شعار سال که رهبری فرمودند، تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در این عرصه هم به اوج اقتدار برسیم.

تولیدکننده بروجردی تصریح کرد: ما تولیدکنندگان کمر همت بسته‌ایم تا در عرصه اقتصاد بتوانیم آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری است را انجام دهیم و در این مسیر با همه توان و جان در صحنه حضور داریم.

 

برگزاری رزمایش جهادگران عرصه تولید و صنعت در بروجرد

علی کاوند مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه بروجرد گفت: در چند روز اخیر نتیجه ایستادگی این بزرگواران را در سپاه پاسداران دیدیم که تمام کشورها به این ایستادگی و اقتدار ایران افتخار کرد.

وی افزود: رهبری از تولید صحبت نمودند و باتوجه به اینکه تولید در اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است از همین رو تولیدکنندگان کمر همت بسته که در این مسیر برای تحقق شعار سال اقدام نمایند.

مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه بروجرد تصریح کرد: امروز در رزمایش جهادگران عرصه تولید و صنعت بیش از ۴۰ تولیدکننده حضور دارند که قطعاً با اقدامات لازم می‌توانند برای تحقق شعار سال گام بردارند.

کاوند بیان کرد: امروز تولیدکنندگان در این رزمایش اعلام کردند که نه تنها برای تحقق شعار سال همت مضاعفی خواهند داشت بلکه به دشمن اجازه نمی‌دهند در هیچ عرصه‌ای به خصوص اقتصاد بتواند ضربه‌ای را وارد کند.

انتهای خبر/

خیز بلند تولیدکنندگان بروجردی در تحقق شعار سال
خیز بلند تولیدکنندگان بروجردی در تحقق شعار سال

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از