حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
درسی به دشمن می‌دهیم که در تاریخ ثبت شود
معاون قرارگاه جنوب‌ غرب ارتش:

درسی به دشمن می‌دهیم که در تاریخ ثبت شود

معاون قرارگاه جنوب‌ غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح برای دفاع از وطن و ارزش‌ها آماده هستند و درسی به دشمن می‌دهیم که در تاریخ ثبت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امیر سرتیپ محمد مختاری‌‌فر ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید نقوی در بروجرد، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما با همه توان از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت می‌کنند و در این مسیر حاضر هستند جان خود را تقدیم کنند.

وی افزود: امروز آمریکا و هم‌پیمانانش، تمام‌ قد از رژیم‌صهیونیستی حمایت می‌کنند که شاهد هستیم این رژیم جعلی جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است.

معاون قرارگاه جنوب‌ غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جمعه شب شاهد حملات هوایی از سوی رژیم‌ صهیونیستی بودیم که همه در آسمان رصد شده و منهدم گردیدند که پدافند هوایی، اوج اقتدار و قدرت خود را نشان داد.

مختاری‌فر بیان کرد: دشمنان بدانند که امروز ایران در همه عرصه‌ها به‌ویژه نظامی بسیار قوی و قدرتمند است و نمی‌تواند به ملت ایران آسیب بزند.

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح در عملیات‌های وعده صادق، قدرت و توان خود را نشان دادند و این بار هم درس خوبی به دشمن می‌دهند‌.

معاون قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فرهنگ شهادت حسینی ادامه دارد، گفت: ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم که این راه در واقع تاسی از سیدالشهدا (ع) است و در مسیر دفاع از ارزش‌ها و وطن حاضر هستیم جان خود را تقدیم کنیم. با این اقدامی که از سوی دشمن صورت گرفت، قطعاً پاسخی سخت به آن‌ها داده می‌شود.

مختاری‌فر اظهار داشت: همه ما مدافع مظلومان عالم هستیم و محکم و استوار ایستاده‌ایم تا دشمن تسلیم شود و دشمنان بدانند که با دم شیر بازی نکنند و درسی به رژیم جعلی خواهیم داد که در تاریخ ثبت شود.

وی بیان کرد: نیروهای رژیم‌ صهیونیستی از ترس در پناهگاه‌های خود به سر می‌برند و ما ملت ایران محکم و مقتدرانه در میدان هستیم و به‌زودی جواب محکمی به این اقدام دشمن خواهیم داد.

انتهای خبر/

 

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از