حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «ناصر طاعتی»؛

در راه اسلام گام بردارید تا پیروز باشید

در راه اسلام گام بردارید تا پیروز باشید

شهید «ناصر طاعتی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: در راه اسلام گام برداريد كه هميشه پيروز می‌شويد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید ناصر طاعتی، يكم آذر ۱۳۴۴، در روستای چاپلق از توابع شهرستان ازنا به دنيا آمد. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. سيزدهم تير ۱۳۶۳، در پاسگاه زيد عراق بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. مزار وی در شهرستان زادگاهش واقع است.

 

وصيت‌نامه شهيد:

بسم الله الرحمن الرحيم

گمان نكنيد آنهايی كه در راه خدا كشته شده‌اند مردگانند، بلكه زنده‌اند و نزد ايشان روزی می‌خورند.

(شهادت ارثی از اولياء و انبياء است.)

با درود و سلام فراوان به امام امت خمينی بت‌شكن و بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران و با درود و سلام بر رزمندگان اسلام و امت شهيدپرور ايران.

اينجانب ناصر طاعتی با توكل به حضرت باری تعالی، وصيت‌نامه خود را آغاز می‌كنم و اميدوارم با شهادتم خدمتی به اسلام و مسلمين كرده باشم. باز هم اميدوارم كه با شهادتم درخت خون‌بار اسلام را آبياری كرده باشم.

با اميد پيام‌هايی به شرح زير دارم که اميدوارم به آن توجه نمائید: ای امت حزب‌الله و هميشه در صحنه، همانطوری كه تا حالا از امام پشتيانی كرده‌ايد يار هميشگی ايشان باشيد. امام اين پير جماران را تنها نگذاريد، گوش به فرمان او باشيد و از شما عاجزانه درخواست دارم كه ادامه‌دهنده راه من باشيد و فوج فوج به جبهه هجوم آوريد و كار صدام و جنگ تحميلی‌اش را يكسره كنيد.

از كسانی كه می‌خواهند راه من را ادامه دهند می‌خواهم كه به جبهه‌های حق عليه باطل بيايند و مشغول مبارزه شوند. دشمنان اصلی تمام شهيدان را نيست و نابود كنند. 

مادرجان من از شما می‌خواهم اگر در دوران جوانی يا وقتی كه بزرگ شدم، شما را ناراحت كردم و يا شما را اذيت كردم از شما می‌خواهم كه من را حلال كنيد. اما مادر و پدر برای من ناراحت نباشيد كه شهيد شدم بلکه افتخار كنيد كه فرزندتان را در راه حق فرستاده‌ايد. درود بر شما باد و ای مادران و پدران كه فرزندانتان را در راه حق فرستاديد.

وصيت آخرم اين است كه ای امت حزب‌الله امام را تنها نگذاريد كه آن يک رهبر است و ای امت حزب ا...در راه اسلام گام برداريد كه هميشه پيروز می‌شويد و اگر شهيد شدم بر روی قبر من از هرگونه تجملات خودداری كنيد و از شما می‌خواهم كه من را در روستای خودمان دفن كنيد.

والسلام عليكم و الرحمة الله و بركاتة

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از