حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یادداشت؛

دستاوردسازیِ دشمن

دستاوردسازیِ دشمن

تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: دشمن در جنگ علیه غزه هیچ دستاوردی کسب نکرد از همین رو دست به شهادت سردار موسوی زد و این کار را با هدف دستاوردسازی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رژیم غاصب صهیونیستی بعد از ۸۰ روز جنگ با یک گروه مقاومت در نوار غزه، نتوانسته به اهداف خود برسد و تا امروز، پیروز اصلی میدان این نبرد، جبهه مقاومت بوده است.

در این جنگ اخیر، رژیم کودک‌کش صهیونیستی شکست خورده و مانند همه متجاوزان بعد از این همه شکست پی در پی، به سمت حمله به اهداف غیرنظامی روی می‌آورد تا بتوانند این شکست‌ها را جبران نماید.

در این روزهایی که شاهد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هستیم، بالغ بر ۲۰ هزار غیرنظامی که اکثراً زنان و کودکان بی‌گناه بودند به شهادت رسیده اما دشمن به هدف اصلی خود نرسیده است.

نتانیاهو در این جنگ علیه غزه هیچ دستاوردی کسب نکرد از همین رو دست به شهادت سردار موسوی زد و این کار را با هدف دستاوردسازی انجام داد.

طوفان الاقصی عملیاتی از سوی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بود که صفر تا صد این عملیات توسط خود جوانان فلسطینی انجام شد اما دشمن برای جبران شکست‌هایی که در این روزها نصیبش شده بود، سعی داشت تا با شهادت یکی از دلاوران، دستاوردی را به دست آورد.

با شهادت سردار موسوی، خونی تازه در رگ‌های جوانان این سرزمین به جریان افتاده و در مسیر شهدا حرکت می‌کنند تا بتوانند ریشه ظلم را بخشکانند.

نویسنده: غلامرضا یاسینی‌کیا، تحلیلگر سیاسی

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از