حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد خبر داد:

دستور پلمب ۲۱ بنگاه خودرو فاقد مجوز خرم‌آباد

دستور پلمب ۲۱ بنگاه خودرو فاقد مجوز خرم‌آباد

معاون دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: دستور پلمب ۲۱ بنگاه معاملات خودرو فاقد مجوز قانونی خرم‌آباد صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، صادق حیدری صبح امروز در حاشیه بازدید از مشاوران املاک و بنگاه‌های معاملات خودروی شهر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دستور پلمب ۲۱ بنگاه معاملات خودرویی فاقد مجوز قانونی خرم‌آباد صادر شده است و پنج بنگاه املاک و خودرو که تخلفات محرزی از جمله فقدان مجوز، عدم درج نرخ‌نامه و استفاده از قولنامه‌های قدیمی داشتند نیز پلمب شدند.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای رهن و اجاره واحدهای مسکونی باید صرفاً از قراردادهای قانونی و دارای هولوگرام استفاده کنند افزود: این قراردادها معتبر و مورد تایید اداره صنعت، معدن و تجارت است بنابراین از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری می‌شود، همچنین هزینه و کمیسیون آن نیز مانند قراردادهای بنچاقی است و هیچ‌گونه بار مالی اضافی ندارد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد عنوان کرد: مشاوران املاکی که به سیستم تجهیز می‌باشند و قراردادهای دارای هولوگرام را منعقد می‌کنند، واحدهای معتبر مجاز، دارای پروانه کسب و قابل اعتماد محسوب می‌شوند.

پس از بازدید از مشاوران املاک و بنگاه‌های معاملات خودروی شهر خرم‌آباد بنا شد، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته گشت مشترک نظارت ویژه از مشاوران املاک و خودرو انجام گیرد و نتیجه نظارت‌ها به صورت ماهانه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از