حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبر داد:

دستگيری شکارچیان متخلف در سفیدکوه ازنا

دستگيری شکارچیان متخلف در سفیدکوه ازنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه شکارچی متخلف که با لباس مخصوص استتار وارد پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سفیرافلاک، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، علی سالاروند اظهارداشت: یک گروه از شکارچیان متخلف که به قصد شکار و با لباس مخصوص استتار وارد پناهگاه حیات‌وحش سفید کوه ازنا شده بودند پس از ساعت‌های گشت و کنترل محیط‌بانان زحمت‌کش اين منطقه دستگير شدند.

وی افزود: از این شکارچیان یک قبضه سلاح شکاری برنو مجهز به دوربين، ۱۸ عدد فشنگ مربوطه و یک دستگاه‌ دوربین شکاری کشف و ضبط شد.

ابراهیم قنبرزاده مسئول پناهگاه حیات‌وحش سفید کوه ازنا نیز گفت: بنابر گزارش واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به پناهگاه حیات‌وحش سفید کوه ازنا جهت شکار قوچ و میش، محیط‌بانان این منطقه‌ بلافاصله به محل مورد نظر عزیمت کردند و بعد از ساعت‌ها گشت و کنترل هنگامی که شکارچیان متخلف اقدام به تیراندازی به سمت حیات‌وحش می‌کردند محیط‌بانان با شنیدن صدای شلیک محل حضور شکارچیان را پیدا کرده و هنگامی که به محل مورد نظر می‌رسند متوجه حضور شکارچیان با لباس استتار می‌شوند که بلافاصله آن‌ها را دستگير کردند. 

وی بیان کرد: از متخلفان یک قبضه سلاح شکاری برنو مجهز به دوربين، ۱۸ عدد فشنگ مربوطه و یک دستگاه‌ دوربین شکاری کشف و ضبط شد و صورت جلسه تخلف برای متخلفان تنظیم، پرونده قضایی تشکيل و متخلفان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از