حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه خرم‌آباد:

دشمنان از حضور مردم در انتخابات سیلی خوردند

دشمنان از حضور مردم در انتخابات سیلی خوردند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: دشمنان شماره یک ملت ایران یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده‌های آن‌ها از حضور مردم در انتخابات سیلی خورده‌اند.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به حضور پرشور مردم لرستان در انتخابات، اظهار داشت: در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که به لطف خدا، با هدایت رهبر معظم انقلاب و همیاری مردم چهلمین انتخابات را در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات بر امنیت ملی کشور تأثیرگذار است، افزود: امروز مشارکت مردم در انتخابات از ساعات ابتدایی رأی‌گیری شروع شده و این حضور رفته رفته بهتر و باشکوه‌تر شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: قطعاً افرادی که خیر مردم را می‌خواهند ما را به شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند زیرا مشارکت در آینده کشور تأثیرگذار است، اما افرادی که ملت را به رأی ندادن تشویق می‌کنند می‌دانند چه قدرتی پشت آمدن مردم پای صندوق‌های رأی وجود دارد.

برامکی بیان کرد: دشمنان شماره یک ملت ایران یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و دست‌نشانده‌های آن‌ها از حضور مردم سیلی خورده‌اند و قطعاً ملت ایران مستحکم‌تر و قوی‌تر در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

وی عنوان کرد: بصیرت مردم چاره‌ساز است ان‌شاء‌الله با مشارکت بالا شاهد جشن پیروزی هستیم، پیروز واقعی میدان انتخابات مردم هستند و می‌دانند چون کشور و نظام متعلق به آن‌هاست چگونه تصمیم بگیرند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از