حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

دشمن از اجتماع مردم در نماز جمعه می‌ترسد

دشمن از اجتماع مردم در نماز جمعه می‌ترسد

امام جمعه بروجرد گفت: دشمن از اجتماع مردم در نماز جمعه می‌ترسد چرا که از همین تربیون صحبت‌های زیادی بیان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: امروز سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب است البته  قبل از انقلاب هم نماز جمعه در چند نقطه از کشور برگزار می‌شد اما طاغوت مانع اقامه نماز جمعه واقعی بود ولی انقلاب پیروز شد و یکی از دستاوردهای نظام به برکت خون شهدا همین نماز جمعه است.

وی افزود: خیلی از کشورها آرزو دارند این‌چنین اجتماعی داشته باشند تا مشکلات و مسائل بیان شود و مردم در این اجتماع باهم آشنا شوند ولی نمی‌توانند و نماز جمعه پایگاه مردمی حکومتی است و باید از این تربیون برای تقویت حکومت و در راستای خواسته‌های مردم مطالبی بیان شود.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: نماز جمعه یک نماز عبادی سیاسی است و تقوا، تبیین معارف دینی، بحث مسائل سیاسی و جهان اسلام و بیان مسائل و مشکلات کشور بیان می‌شود و امروز نماز جمعه در پایگاه‌های زیادی اقامه می‌شود و دشمن از این اجتماع می‌ترسد.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) به روایت، تصریح کرد: این امام بزرگوار سنگینی بار حادثه کربلا روی به دوش کشید و برایش سخت بود که سر از تن امام معصوم جدا کنند و حضرت زینب(س) مأمور شد تا به این امام بزرگوار دلداری دهد.

حسینی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد افزود: در این عملیات منافقین قصد داشتند تهران را بگیرند و سخنرانی کنند اما دشمن توسط رزمندگان ما در کرمانشاه زمین‌گیر شدند و ضربات سختی بر منافقین وارد شد و اینکه دشمن از جمهوری اسلامی می‌ترسد امثال عملیات مرصاد به‌خوبی یادش است و رزمندگان بااراده و ایمان قوی دشمن را زمین‌گیر کردند.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: دیروز شاهد اجتماع دختران انقلاب در تهران بودیم که ثابت شد ما به ارزش‌ها پایبند هستیم و حافظ ارزش‌ها هستیم و تا پای جان درصحنه هستیم.

وی بیان کرد: حمله پهپادی یمن به تل‌آویو که از گنبد آهنین عبور کرد و به هدف خورد و این سبب وحشت دشمن شده است و هیچ جایی برای آن‌ها امن نیست و روزبه‌روز جبهه مقاومت قوی‌تر می‌شوند و همین حملات دشمن را با شکست همراه می‌کند.

حسینی خاطر نشان کرد: یکی از غرب‌گرایان ترسو اخیراً مطالبی را علیه اسلام گفته است از جمله اینکه گفته است کار نهاد روحانیت تزریق خرافه به جامعه است درحالی‌که این فرد نمی‌داند عقل چیست چراکه مراجع بزرگ، تربیت‌شدگان معارف دینی و اسلامی هستند و از ایشان سؤال می‌پرسیم که آیا کارهای رژیم پهلوی عقلانی بود؟ کشتن شخصیت‌ها به دستور پهلوی خردورزی بود؟!

امام جمعه بروجرد گفت: در دوران پهلوی، انگلیس راه‌آهن را برای حمل سلاح انجام داد و بعد هم در همین راه‌آهن به ما خیانت کرد و پنج سال راه‌آهن در دوره پهلوی در اختیار انگلیس بود اما بعد از انقلاب در حوزه زیرساخت ازجمله راه‌آهن، برق‌رسانی، گازرسانی خدمات قابل‌توجهی صورت گرفته و جای تأسف است که چنین افراد غرب‌گرا عضو هیئت‌علمی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بچه‌های انقلاب باید در ذهن چنین افرادی بزنند و اجازه ندهند چنین حرف‌هایی بزنند لذا ما از رئیس‌جمهور حمایت می‌کنیم و تقاضا داریم چنین افراد فاسد و غرب‌زده را از خود دور نماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از