حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن با یک عملیات روانی سنگین به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و از همه ظرفیت خود برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در نشست جهادتبیین انتخابات که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در حال ورود به یک رزمایش سیاسی هستیم که در سال‌های گذشته آن را تمرین کردیم و این رزمایش به علت دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه با چالش‌ها و موانع زیادی روبرو بوده است.

وی افزود: کشور‌های دیگر بدون فشار و محدودیت در کشور خود انتخابات برگزار می‌کنند اما در کشور ما در زمان انتخابات تنش‌ها، چالش‌ها و عملیات روانی سنگین دشمن شروع می‌شود، دشمنان فضای جمهوری اسلامی را رصد می‌کنند و در هر کجا از نظام جمهوری اسلامی بحران و چالشی وجود داشته باشد از آن چالش علیه نظام و مردم استفاده می‌کنند. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در شهادت شهید رئیسی دشمنان وارد میدان شدند و قصد داشتند وحدت و انسجام مردم را از بین ببرند و در میان مسئولان انشقاق رقم بزنند اما رهبر معظم انقلاب صحنه را مدیریت کرد و در این مورد هم مانند گذشته آب از آب تکان نخورد، ما باید بدانیم دشمن به دنبال دشمنی کردن است و تا انقلاب اسلامی و ایران قوی وجود دارد دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی ادامه‌دار خواهد بود.

سردار باقری با اشاره به اینکه گام بعدی دشمنان ورود به عرصه انتخابات است، بیان کرد: شهادت رئیسی و همراهانش اگرچه غم سنگینی است اما باید از این ظرفیت برای حضور مردم در انتخابات استفاده کنیم، امروز دشمن به دنبال این است که مردم خدمات دولت شهید رئیسی را فراموش کنند که باید با جهاد تبیین خدمات دولت سیزدهم را به عنوان چراغ راه برای انتخاب رئیس جمهور بعدی به مردم نشان دهیم.

وی عنوان کرد: امروز خیلی از افرادی که به دنبال جمع کردن رأی هستند به صراحت خدمات دولت شهید رئیسی را زیر سوال می‌برند و به دنبال دوقطبی کردن انتخابات هستند که این کار را با موضوعات برجام و ضد برجام و حجاب و ضد حجاب دنبال می‌کنند، امروز برخی انسان‌ها در جمهوری اسلامی به عنوان پیاده نظام برای دولت‌های غربی کار می‌کنند و زمینه را برای کمک به دشمنان برای بعد از انتخابات فراهم می‌کنند آن‌ها در مقابل دشمن سست و خفیف هستند اما در مقابل مردم خود حرف برای گفتن دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن راهبردهای ناکارآمدی و بی‌تأثیر نشان دادن رأی مردم، مشروعیت زدایی از نظام و به چالش کشیدن ایران قوی را بااستفاده از شیوه‌هایی مانند تخریب نامزدهای انقلابی، عصبی کردن مردم برای حضور کمرنگ در انتخابات و دوقطبی کردن جامعه دنبال می‌کند که بخشی از اهداف دشمن توسط برخی افراد نادان در جامعه دنبال می‌شود.

سردار باقری یادآور شد: دشمن با یک عملیات روانی سنگین به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و از همه ظرفیت خود برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کند بنابراین نیاز است که جهاد تبیین صورت بگیرد؛ امروز عقل، ذهن، باور و درک مردم مهم است که باید بسیجیان با جهاد تبیین خدمات دولت شهید رئیسی را به مردم منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم یک انتخابات با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح انجام شود و نیاز است همه کمک کنند که دوباره به عقب برنگردیم و ان شاء الله روز ۹ تیر ماه شاهد شادی مقام معظم رهبری و مردم باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از