حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
برای یک حماسه‌آفرینی دیگر انجام شد؛

دعوت شخصیت‌ها و خانواده‌های‌شهدا برای حضور در انتخابات

دعوت شخصیت‌ها و خانواده‌های‌شهدا برای حضور در انتخابات

جمعی از خانواده‌های شهدا، هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان، مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، همزمان با نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعی از خانواده‌های شهدا، هنرمندان، ورزشکاران، اساتید دانشگاه و مسئولان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

 

حضور در انتخابات موجب تقویت نظام می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهارداشت: یکی از راهکارهایی که موجب تقویم نظام الهی می‌شود، شرکت آگاهانه در انتخابات است.

وی افزود: براساس نظر امامین انقلاب، حضور در انتخابات تکلیف اعتقادی و سیاسی است و کسانی که دل در گرو موفقیت کشور دارند در این انتخابات شرکت می‌کنند.

 

حضور در انتخابات، مُشتی بر دهان دشمنان است

پدر شهید مدافع امنیت، شهید عجمیان گفت: از ملت ایران می‌خواهم در روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با آراء خود مُشتی بر دهان دشمنان بزنند.

وی افزود: حضور همه جوانان و اقشار مختلف مردم باقدرت پای صندوق‌های رای، اقتدار کشور را به همراه دارد. 

 

چشم دنیا به انتخابات ایران است

حمیدرضا صفریان عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: انتخابات در ابعاد امنیتی، اجتماعی و سیاسی اهمیت بالایی دارد و در سطح بین‌المللی چشم دنیا به انتخابات کشورها به ویژه انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند عدم شرکت در انتخابات باعث حل مشکلات می‌شود که این تفکر اشتباهی است ما باید با وجود مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در صحنه انتخابات حضور پرشور و پررنگ داشته باشیم تا نمایندگان با پشتوانه قوی وارد مجلس شوند.

 

مشارکت در انتخابات توطئه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

سید نوری موسوی بازیگر لرستانی خاطرنشان کرد: مشکلات در کشور ما وجود دارد اما در سطح شهر خرم‌آباد می‌بینیم که شور و حال انتخاباتی خوبی راه افتاده است، مردم همیشه به توطئه‌های دشمنان پشت کردند و ان‌شاء‌الله با مشارکت حداکثری در انتخابات نمایندگان اصلح و شایسته را انتخاب می‌کنند و توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی افزود: انتخابات یکی از نمادهای پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است به همین دلیل دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند برای اینکه بگویند نظام جمهوری اسلامی در میان مردم طرفدار ندارد و قصد دارند پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند که قطعاً مانند بقیه برنامه‌هایشان موفق نمی‌شوند.

 

انتخابات حافظ قدرت و صلابت کشور است

آیت‌الله هاشم نیازی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهارداشت: حضور مردم در انتخابات این دوره حساس، یکی از مهم‌ترین انتخاباتی است که ملت شریف ایران می‌تواند با عزم راسخ، این حضور پرشور را به منزله یک زره پولادین در مقابل دشمنان و سوء‌ نیت مستکبران و همچنین نفوذ و دخالت بیگانگان قرار دهد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، احساس مسئولیت در برابر شرف ملی و کیان کشور و همچنین ادای دینِ شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملی است، گفت: این حضور سبب عزت، سربلندی و اقتدار روزافزون خواهد شد و در نهایت این حضور، تامین کننده امنیت کشور است.

 

لزوم انتخاب اصلح در انتخابات

مریم کوشکی معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: رفتن پای صندوق رای وظیفه اجتماعی و رای دادن حق شرعی همه شهروندان است و همه باید برای مشارکت حداکثری و آمدن پای صندوق‌های رای تبلیغات کنیم.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح، بیان کرد: تعهد و دین داری، مدیریت قوی و تخصص لازم را باید در انتخاب خود در نظر بگیریم و برای اینکه یک انتخاب اصلح داشته باشیم باید تحقیقات لازم را داشته باشیم.

 

انتخابات، ثمره ارزشمند مجاهدت‌های خالصانه

بهمن جعفری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به دعوت مردم برای حضور در انتخابات، گفت: انتخابات، ثمره ارزشمند مجاهدت‌های خالصانه همه کسانی است که سرمایه‌های عظیم معنوی و مادی، خود را برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران نثار و ایثار کرده‌اند.

وی افزود: از آنجا که به تعبیر مقام عظمای ولایت انتخابات قوی و پُرشور یکی از ارکان اداره‌ درست کشور است، برای صیانت از این دستاورد بی‌همتا، جمعه یازدهم اسفندماه، دوشادوش هم، پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و حماسه‌ای بزرگ را برای خلق آینده بهتر در ایرانی با مجد و عزت و عظمت رقم ‌می‌زنیم.

 

انتخابات، تجلی نظام مقتدر مردم سالاری دینی

هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در بیانیه‌ای اعلام کردند: به برکت ثمره خون مطهر شهدای گرانقدر به‌ویژه ۶ هزار و ۵۵۶ شهید سرافراز استان لرستان و ایثار و تلاش همه مجاهدان راه خداوند متعال در آستانه رقم خوردن حماسه‌ای دیگر از همه اقشار و مردم عزیز لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وهمچنین مجلس خبرگان رهبری هستیم و ان‌شاالله شاهد تجلی دیگری از نظام مقتدر مردم سالاری دینی که امید همه ملت‌های مظلوم جهان است، باشیم.

اکنون باتوجه‌به شرایط پیچیدۀ سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان، به ویژه جبهه مقاومت که چشم امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است و همچنین تأکیدات ویژه رهبر عزیز انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات پیشِ‌رو و به تأسی از همه شهدای گران‌قدر کشورمان که سیرۀ عملی زندگی‌ و توصیه‌هایشان بر پایۀ حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شرکت در انتخابات بوده است، بر ماست که به وظیفۀ ملی و دینی خود به‌عنوان عضوی از این جامعه، جامۀ عمل بپوشانیم.

در زمانی که بیگانگان درصدد به حاشیه‌ راندن مردم و ناامیدکردن آنان در استیفای حق خود در تعیین سرنوشت واقعی‌شان هستند، لذا بدین‌وسیله از مردم ولایتمدار و شهیدپرور و فهیم ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه استان لرستان، به شرکت در انتخابات پیش‌ِرو دعوت به‌عمل می‌آید تا با حضوری آگاهانه، حداکثری و انتخاب‌هایی اصلح در انتخابات شرکت کنیم.

 

بیانیه اساتید و نخبگان دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره)

در شرایط فعلی کشور، نیازمند مجلسی شجاع و بصیر و آگاه به شرایط جامعه است که با حضور انسان‌های متخصص، مهذب و جهادی و با اتخاذ روشهای مبتکرانه کمبودهای گذشته را جبران نمایند.

در کنار انتخابات مجلس، انتخابات مجلس خبرگان نیز به عنوان رکن تعیین‌کننده رهبری انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

هم‌اکنون که چهار دهه از حیات انقلاب اسلامی گذشته، لازم است نخبگان ملت بتوانند با پشتوانه مردمی مشکلات آن‌ها به‌ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ را به‌خوبی شناسایی و قوانین مفیدی را برای قوه اجرایی، ریل‌گذاری نموده تا زمینه اقتدار نافذ و کارآمدی و رضایت عمومی را فراهم نمایند.

از همه آحاد ملت عزیز ایران به‌ویژه جوانان و قشر فرهیخته دانشگاهی ایران عزیزمان، می‌خواهیم که جشن بزرگ ملی در پای صندوق رای در جمعه ۱۱ اسفند مانند ۲۲ بهمن برگزار نمایند و با حضور حداکثری نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را در شرایط حساس فعلی منطقه‌ای و جهانی، نقش بر آب نمایند.

 

انتخابات با حضور پرشور برگزار می‌شود 

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان یادآورشد: انتخابات در هر کشوری نشان‌دهنده بالا بودن شعور سیاسی مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد برگزاری انتخابات باشکوه هستیم.

وی افزود: از مردم فهیم و ولایت‌مدار استان لرستان دعوت می‌شود تا با حضور در پای صندوق‌های رای اتحاد خود را نشان دهیم.

 

۱۱ اسفند، روز تجلی همدلی، وحدت و انسجامِ ملت بزرگ ایران 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: ارزشمندترین رکن حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران، که باعث دوام و بقای این نظام و توفیق و پیشرفت روزافزون آن بوده همواره مردم بوده‌اند و هر کجا حضور و مشارکت مردم در رویدادهای سیاسی و اجتماعی بیشتر بوده، اقتدار و افتخار و عزت به ارمغان آورده است.

وی افزود: آنچه مسلّم است اینکه حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، ضمن مشارکت در سرنوشت کشور، به منزله پیمان ملی و تجدید عهد با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای والا مقام، و امامین انقلاب اسلامی و سپری محکم در برابر مکر و حیله دشمنان و بدخواهان و استکبار جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام نقش موثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند و ملت شریف ایران بار دیگر از امتحان سربلند بیرون خواهند آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اینجانب از آحاد مردم متدین بصیر و دشمن شناس و انقلابی استان لرستان و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند دعوت می‌نمایم که با حضور پر شور و شعور خویش پای صندوق‌های رای و ترغیب اقشار مختلف، خصوصاً جوانان عزیز، در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در محقق نمودن جمهوریت و اسلامیت و مردم سالاری دینی، بهترین انتخاب را رقم بزنند و دو مجلس وزین و کارآمد، با پشتوانه قوی مردمی تشکیل دهند و در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت برسانند.

 

انتخابات تضمین‌کننده استقلال است

فریبا ولی‌پور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: انتخابات تضمین‌کننده استقلال و عزت و شرف میهن عزیز اسلامی ایران است و حضور در انتخابات نشانه عزم راسخ یک ملت برای تعیین سرنوشت و آینده کشور و مشارکت اجتماعی در تصمیم‌گیری است.

وی افزود: از کلیه بانوان گرانقدر، فهمیم و ولایتمدار استان دعوت می‌کنم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای همراه با خانواده خود، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) تجدید بیعت کنند و بدانید هر رای شما خط بطلان نیز بر نقشه‌های فراوان دشمن است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: در این راستا انتخاب نمایندگانی که به جایگاه واقعی زن در اسلام ایمان دارند و برای اعتلای خانواده و وضع قوانین خانواده محور می‌کوشند از اهمیت دوچندان برخوردار است.

ولی‌پور گفت: بدون تردید حضور دشمن‌شکن و آگاهانه از طریق انتخاب نماینده اصلح با پشتوانه‌ای محکم از آراء مردمی فرصت خدمت صادقانه و شایسته خادمان این ملت را فراهم خواهد آورد و همه دست در دست هم بر مشکلات و کاستی‌ها غلبه خواهیم کرد و ایرانی آباد و سربلند را برای این کشور رقم خواهیم زد.

 

مشارکت در انتخابات مجلس مهم‌ترین مظهر مردم‌سالاری 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری گفت: در انتخابات، انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، توانمند، هوشمند، پاکدست، شجاع و فسادستیز باشند امکان اصلاح ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: باور داریم پیشرفت کشور و حل مشکلات آن منوط به تقویت اقتدار ملی است و شرط تحقق آن، شرکت آگاهانه در انتخابات پیش‌رو و فرصتی برای ورود افکار و ایده‌های جدید در چرخه تصمیم‌سازی کشور است که می‌تواند سبب دمیده‌شدن روحی تازه در کالبد جامعه شود.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: اگر انتخابات در ایران بی‌اهمیت، بی‌اثر، ظاهری و نمایشی است؛ دلیل این همه مانع تراشی و تلاش دشمن برای تخریب ذهنی، تردید افکنی و دلسرد کردن مردم چیست؟

شهواری بیان کرد: مشارکت حداکثری و در عین حال مومنانه و آگاهانه پای صندوق‌های رای، یکی از عناصر و اولویت‌های اساسی برگزاری انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی بوده که همواره تولید قدرت، اقتدار و اعتبار برای کشور به ویژه در برهه‌های حساس را در پی داشته است؛ به‌گونه‌ای که حضور پرشور مردم به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام‌اسلامی، ناامیدسازی‌دشمن و شکست پروژه‌های آن را رقم زده است.

وی یادآورشد: در مسیر نورانی حرکت انقلاب اسلامی ایرانی به سمت تمدن نوین اسلامی، بر خود فرض و حق می‌دانیم که در لبیک به ندای رهبر عزیزمان همچون گذشته، علاوه بر دعوت همه آحاد مردم به ویژه همکاران محترم قضایی و اداری به حضور آگاهانه، حماسی و پرشور در عرصه بزرگ و سرنوشت‌ساز انتخابات پیشِ‌رو، مجاهدانه و بی‌دریغ، در متن فعالیت‌های انتخاباتی تواصی به حق نموده و با استناد به رهنمود‌های قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام و با تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رافع ابهام در بین اقشار جامعه و بدون اعتنا به زبان‌های بی‌تقوا و ناامیدکننده، آحاد امت اسلامی را همچون یدی واحده به شرکت در این نمایش بزرگ اقتدار و انتخاب افراد اصلح، با نیت خیر و خدایی دعوت می‌نمایم.

 

حضور حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدارکشور 

جلال شیخ‌پور مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: مردم شریف، غیرتمند و موقعیت‌شناس لرستان در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه ‌افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است، شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدارکشور است.

وی افزود: از این رو اینجانب ضمن دعوت از آحاد ملت شریف به حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان در تراز نظام دینی و ولایی، تلاش نموده در این مسیر خطیر که برکت و امنیت کشور را در پی خواهد داشت، سایرین را نیز با خود همراه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از