حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید جلال ابراهیمی؛

دنباله‌رو شهدا باشید و امام را تنها نگذارید

دنباله‌رو شهدا باشید و امام را تنها نگذارید

سردار شهید جلال ابراهیمی در وصیت‌نامه خود نوشته است: خواهرانم و برادرم، حلال کنید اگر برادری خوب نبودم، دنباله‌رو خون شهدا باشید و امام را تنها نگذارید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، در وصیت‌نامه سردار شهید جلال ابراهیمی آمده است: سلام و درود بر پیغمبر خدا محمد مصطفی و سلام و درود خداوند بر ائمه اطهار، اکنون که وصیت‌نامه را می‌نویسم شهادت می‌دهم که نیست خدایی جز خدای یگانه و شهادت می‌دهم که محمد(ص) پیغمبر و فرستاده خداست و شهادت می‌دهم که حضرت علی(ع) امام اول تا حجة‌ابن حسن‌ العسکری ارواحنا و روحی له الفدا امامان بر حق هستند.

درود بر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی و درود بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، اکنون که این مطالب را می‌نویسم دلم آکنده از شور و شوقی است و در درون خود غوغایی احساس می‌کنم. دنیا در نظرم کوچک و پست است و در چهره یک یک رزمندگان دنیای دیگری را می‌بینم.

دنیایی بس زیبا و دوست داشتنی نه دنیایی که مردم عام می‌بینند که آن دنیا جز بی‌وفایی و ناراحتی چیز دیگری برایم نداشت. هر لحظه‌اش برایم چون سالی است زیرا که این دنیا دنیای ناجوانمردان است کسانی که برای مطاع چند روز دنیا همدیگر را می‌کشند و بر همدیگر به سبب پول، خانه، پدر و مادر افتخار می‌کنند.

من در زندگی دو تولد داشتم یکی مانند سایر انسان‌ها و دیگری که تولدی بزرگ و سرنوشت ساز برایم بود، آمدن به سپاه بود و از همان موقعی که پیراهن سبز بر تن کردم دانستم که سرخی همراه سبزی است و موقعی لیاقت پوشیدن لباس سپاه و پاسدار بودن را دارم که شهید شوم.

مادرم بدان که اگر من تا چند روز دیگر شهید نشوم بالاخره در چند ماه دیگر و چند سال دیگر و تو خودت را باید برای شهادت و خبر مرگ پسر بزرگت آماده سازی همانطور که اکثر مادران بچه‌های سپاه آماده‌اند و می‌دانند که روزی پسرشان شهید خواهد شد. صدای در خانه، صدای زنگ، هرگاه به صدا درآید قلبشان تکان می‌خورد ولی عادت کرده‌اند، تو نیز خود را مهیا کن.

تو می‌دانی که من برای پول و مال دنیا یا ریاست به سپاه نیامده‌ام و در سپاه همه چیز است به غیر از اینها. مادرم مرا ببخش و حلالم کن می‌دانم که مرگ من برایت گران است و من پسر بزرگت بودم. پسری که وقتی پدرم فوت کرد تو مرا تکیه‌گاه ساختی و به من امید داشتی.

مادرم می‌دانم که دوست داری مانند هر مادر دیگری تشکیل خانواده و ازدواج مرا ببینی و عروست را نوازش کنی و ... مادرم دنیا به غیر از اینهاست اگر در این دنیا برایتان کاری نکردم امیددارم در آن دنیا اگر شهادتم قبول شد شما را نیز ببینم و در آنجا اگر خدا قسمتم را بهشت کرد منتظرت می‌مانم تا بیایی و در آنجا به من افتخار کنی.

و دنباله، عموهای مهربانم اگر از من بدی دیدید مرا ببخشید و حلالم کنید می‌دانید که من به غیر از شما کسی را ندارم، برادر و خواهرانم را به دست شما می‌سپارم تو را به جان امام زمان از آنها خوب نگهداری کنید و نگذارید تنها بمانند.

خواهرانم و برادرم، حلال کنید اگر برادری خوب نبودم دنباله‌رو خون شهدا باشید و امام را تنها نگذارید. برادرم سهراب مادرم را نگهداری کن و سعی کن برای خودت مرد مسلمان و انقلابی باشید و امام را تنها نگذارید. خواهرانم (عذرا، زیبا خدیجه، نرگس) حجاب را رعایت کنید و در زندگی به خدا توکل کنید. در پایان از تمام دوستانم حلالیت می‌طلبم.

خوشا آنان که با عزت ز گیتی بساط خویش برچیدند و رفتند

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از