حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
دیوار حائل محور پلدختر- معمولان احداث می‌شود

دیوار حائل محور پلدختر- معمولان احداث می‌شود

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: قرارداد احداث دیوار حائل محور پلدختر به معمولان در سه نقطه انجام شده و پیمانکار در حال فعالیت است که امیدواریم تا پایان سال به پایان برسد.

علی محمد قربانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با بیان اینکه ۲۲ کیلومتر از محورهای ارتباطی پلدختر امسال با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان روکش آسفالت شد اظهار داشت: روکش آسفالت محور پلدختر به پل‌زال در چهار نقطه به طول ۱۱ کیلومتر، محور بابازید به پل سیمره به طول ۶ کیلومتر و محور پلدختر به دره‌شهر به طول پنج کیلومتر انجام گرفت.

وی افزود: قرارداد احداث دیوار حائل در محور پلدختر به معمولان در سه نقطه انجام شده و پیمانکار در حال فعالیت است که امیدواریم تا پایان سال به پایان برسد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر عنوان کرد: پیمانکار در سه نقطه از محور پلدختر به معمولان که در سیل سال ۱۳۹۸ آسیب دیده از جمله تنگ گاوزرده، نرسیده به شرکت نفت و پیچ اردوگاه ملاوی در حال کار است.

وی بیان کرد: قرارداد جدید روکش آسفالت محور خرم‌آباد به پلدختر و پل‌زال با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان انجام، مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص شده که بزودی آغاز می‌شود.

قربانی گفت: قرارداد روشنایی محور پلدختر به معمولان در هشت نقطه حادثه‌خیز پرجمعیت ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد به‌طوری که چاله، فندانسیون آن اجرا شده و منتظر نصب تیرها هستند. همچنین بهسازی و شن‌ریزی محور چناره به گرگلان به طول ۹ کیلومتر توسط راهداری انجام شده است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از