حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد مطرح کرد:

راهپیمایی ۱۳ آبان پرشورتر برگزار می‌شود

راهپیمایی ۱۳ آبان پرشورتر برگزار می‌شود

امام جمعه بروجرد گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، مشتی محکم بر دهان دشمنان است.

به گزارش سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهارداشت: باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کرد تا کنگره ملی ۶۸ شهید دانش‌آموز در بروجرد به بهترین شکل برگزار گردد.

وی افزود: در همین راستا نیز کتاب‌هایی پیرامون شهادت مظلومانه ۶۸ دانش‌آموز تهیه شود و این کتاب‌ها به چند زبان دنیا ترجمه گردد، همچنین مستندسازی این حادثه گفتگو با خانواده‌های شهدا صورت گیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه حضور پرشور در ۱۳ آبان مشتی بر دهان دشمنان است، گفت: باید تلاش کرد تا با توجه به شرایط غزه، امسال مراسم ۱۳ آبان پرشورتر برگزار شود و با شعار علیه آمریکا و اسرائیل، خشم و انزجار علیه جنایتکاران فریاد زده شود.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان باید پرشور برگزار شود و باید تلاش کرد که فضاسازی از هم‌اکنون صورت گیرد از همین رو باید اقدامات قابل توجهی صورت گیرد تا راهپیمایی به صورت پرشور برگزار گردد و باید با حضور پرشور، در دهان آمریکا و اسرائیل زد.

وی افزود: برای کنگره ملی ۶۸ شهید دانش‌آموز بهتر است که این روز به عنوان روز بروجرد معرفی شود و کمیته‌هایی در نظر گرفته شود.

در ادامه احمد حسنوند فرمانده سپاه بروجرد با اشاره به کنگره ملی ۶۸ شهید دانش‌آموز، گفت: باید به گونه‌ای اقدام شود که مظلومبت شهدای دانش‌آموز به جهان معرفی شود که در این راستا می‌توان با استفاده از ابزار هنر در جهت ساخت فیلم اقدام کرد و علاوه بر این نیز ، شهادت ۶۸ شهید دانش‌آموز این خطه در کتابی مکتوب نوشته شود تا به عنوان سندی در اختیار نسل‌های آینده قرار گیرد.

وی افزود: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای کنگره ملی بسیار مهم است و می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی در این زمینه داشته باشد.

فرمانده سپاه بروجرد تصریح کرد: به همین منظور از سازمان هوا و فضای سپاه درخواست شده تا نام ۶۸ شهید دانش‌آموز بروجردی بر روی یکی از موشک‌های ساخته شده قرار گیرد.

حسنوند خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی ۶۸ شهید دانش‌آموز بروجردی باید کمیته‌های فنی راه‌اندازی شود و از جان و دل برای این کنگره برنامه‌ریزی کرد تا به بهترین شکل اجرا شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از