حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

راه شهید سلیمانی با شهادتش پرفروغ‌تر شد

راه شهید سلیمانی با شهادتش پرفروغ‌تر شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه دشمنان از پیروان، علاقه‌مندان و زائران شهید سلیمانی ترسیدند گفت: شهادت شهید سلیمانی نتوانست راه شهید سلیمانی را متوقف کند و با شهادتش فراتر رفت.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: فاجعه تاسف‌بار شهادت مظلومانه زائران شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان را تسلیت عرض می‌کنم، این حرکت ددمنشانه و بسیار کورکورانه رژیم غاصب اسرائیل از طریق دست‌های پنهان داعش در کرمان بروز پیدا کرد.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان افزود: این حرکت سبب به شهادت رساندن تعدادی از هموطنانمان شد که در آن جمعی از دانش‌آموزان،‌ زنان و مردانی که فقط به صرف اظهار ارادت، علاقه و عشق به سردار شهید سلیمانی مدافع انسانیت در کرمان حضور داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حرکت ددمنشانه منافقان و داعشیون در کرمان عنوان کرد: به فرموده رهبر انقلاب به اذن‌الله این حرکت جوابی محکم و دندان‌شکن خواهد داشت، و چه در این مرز و بوم باشند یا نباشند دیگر از این پس آرامش نخواهند داشت و باید در انتظار یک انتقام سختی باشند و مطمئن باشند از سیطره قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران خارج نخواهند شد.

وی اشاره به اینکه دشمنان از پیروان، علاقه‌مندان و زائران شهید سلیمانی ترسیدند بیان کرد: دشمنان نتوانستند هراسی را که در دل داشتند تحمل کنند و بروز دادند اما غافل نشوند و بدانند که این خواب تعبیر نشدنی است و مطمئن باشند که یاوران، علاقه‌مندان و رهپویان فکر شهید سلیمانی و مکتب این شهید راه را محکم‌تر، قوی‌تر و با استقامت‌تر می‌کند.

غلامی با بیان اینکه راه شهید سلیمانی پر رهروتر خواهد بود و فراموش نخواهد شد گفت: دشمنان بدانند اگر در این مراسم با حرکت کورکورانه جمعی از زن و بچه‌ها را به شهادت رساندند باید در میدان منتظر جواب باشند و دیگر هیچ جایی برای آنها امن نخواهد بود و این پیام را ما مردم ایران از نگاه رهبر معظم انقلاب که اشاره فرمودند گرفتیم و فرزندان، پیروان رهپویان شهید سلیمانی یا در جغرافیای جمهوری اسلامی و یا فراتر از این جغرافیا جواب خواهند داد چون فکر و مکتب شهید سلیمانی محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست بلکه فراتر از مرزهاست و مغزها را تسخیر کرده است و پیروانی فراتر از آن چیزی که آنها فکر می‌کنند دارد.

وی تصریح کرد: همانطور که شهادت شهید سلیمانی نتوانست راه شهید سلیمانی را متوقف کند و با شهادتش فراتر رفت باز هم باید بدانند که شهادت مظلومانه پیروان مکتب شهید سلیمانی که خونشان در کنار مرقد این شهید ریخته شد قطعاً پر رهروتر، پویاتر و با شور و نشاط بیشتری ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهارداشت: همانطوری که همه جوانان و نوجوانان در قالب پسران و دختران حاج قاسم در مراکز، محافل علمی و دانشگاه‌ها این همایش را به پا داشتند و در همین مسیر سرودهای مختلفی دارند سر می‌دهند و در بین جامعه اسلامی رونق بسیار بالایی دارد، باید بدانند که این خواب هم تعبیر نشدنی است و به اذن الهی ضمن اینکه جوابشان را خواهند گرفت باید در انتظار افول خودشان باشند و روز شمار افول آنها شروع شده است و ان‌شاءالله به‌زودی ملت بزرگ و جبهه مقاومت شاهد این افول و از بین رفتن این تفکر مخالفت با مکتب شهید سلیمانی خواهند بود.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خودجوش شروع به محکوم کردن این حادثه تروریستی کردند و در استان لرستان مردم ضمن محکوم کردن این حادثه با حضورشان در مراکز انتقال خون، خون خودشان برای مجروحان این حادثه تقدیم کردند.

غلامی عنوان کرد: تشکل‌های دینی، هیات‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، مداحان، اتحادیه‌های قرآنی و گروه‌های جهادی، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و به طور کلی عامه مردم این حرکت ددمنشانه به شهادت رساندن جمعی از هموطنان را در کرمان محکوم کردند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در مسیر رسیدن به قله است و ان‌شاءالله دشمنان بدانند هیچگاه موفق نخواهند شد که مانع حرکت این ملت مقتدر شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از