حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان:

رزمایش جبهه مقاومت اوج اقتدار را نشان می‌دهد

رزمایش جبهه مقاومت اوج اقتدار را نشان می‌دهد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: رزمایش جبهه مقاومت و حمایت کشورهای مختلف از غزه و فلسطین، اوج اقتدار را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در نشست اساتید بسیجی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهارداشت: جنگ غزه مظلومیت و اقتدار مردم را به نمایش گذاشت و مظلومیت همین است که می‌بینیم، دستاورد به همراه دارد، پرده نفاق و دورویی از چهره سازمان‌های بین‌المللی برداشت و کودک‌کشی و حمله به خانه‌ها و بمباران بیمارستان و جنایات‌هایی انجام می‌دهند و افکار عمومی مردم را روشن کرد.

وی افزود: علیرغم اینکه یکی از قدرت‌های نظام سلطه، تسلط بر رسانه‌هاست ولی در این جنگ شکست رسانه‌ای خوردند و این یک پیروزی برای جبهه مقاومت است و از ابتدای جنگ غزه تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از فلسطین شهید شدند اما این ایستادگی دستاوردهای مهمی را به همراه دارد.

سردار کشکولی بیان کرد: ایستادگی مردم غزه در برابر  جنایت رژیم صهیونیستی در واقع پرده از چهره خائنان و جنایتکاران برداشت و در نهایت فلسطین پیروز و رژیم کودک‌کش صهیونیستی نابود می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز اینچنین ایستادگی کرد به‌طوری که در یکی از عملیات‌ها بیش از ۴۰ هزار شهید تقدیم کردیم و همین ایستادگی منجر به پیروزی می‌شود و امروز فلسطین ایستاده چرا که برای دفاع از سرزمین خود با متجاوزان می‌جنگد.

سردار کشکولی بیان کرد: حدود ۴۰ روز پیش جبهه مقاومت عملیات طوفان‌الاقصی را اجرا کرد که اوج اعتماد به نفس را نشان داد و نخستین‌بار بود که جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی یک عملیات مسلحانه را اجرا کرد و در این عملیات همه سیستم‌های اطلاعاتی و گنبد آهنین مختل شد و این شکست سختی برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی محسوب شد.

وی بیان کرد: در واقع عملیات طوفان‌الاقصی طلوع عملیات‌های بعدی علیه رژیم جعلی صهیونیستی است که ثابت کرد رژیم صهیونیستی رو به ضعف و نابودی می‌رود، در حالی که سال‌ها شعار نفوذناپذیری را سر دادند ولی این عملیات پایانی بر شعارهای پوچ دشمنان بود و در این عملیات، عجز و ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: علیرغم اینکه ۴۵ روز از درگیری و جنگ می‌گذرد ولی رژیم صهیونیستی حتی نتوانسته یکی از نیروهای حماس را دستگیر کند و این نشان از قدرت جبهه مقاومت است و در حالی آمریکا و چند کشور دیگر رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند ولی نمی‌توانند به هدفشان برسند.

سردار کشکولی با اشاره به رزمایش اقتدار جبهه مقاومت، افزود: امروز می‌بینیم یمن، لبنان، عراق، سوریه و ایران با یک اتحاد حمایت خود را از فلسطین اعلام می‌کنند و همه اینها در افکار عمومی دنیا نشان می‌دهد که فلسطین مظلوم و رژیم صهیونیستی ظالم و کودک‌کش است.

وی بیان کرد: امروز شهرک‌نشینان در این سرزمین احساس ناامنی کرده و در ماندن و رفتن تردید دارند چرا که می‌دانند امنیت لازم برای آنها مختل شده است و اگرچه سال‌هاست تلاش می‌کنند تا رژیم صهیونیستی را آنگونه که می‌خواهند به دنیا نشان دهند ولی این عملیات توطئه آنها را خنثی کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: این جنگ برای رژیم صهیونیستی دستاوردی نداشته و به خوبی متوجه شده‌اند که رو به زوال می‌روند و حماس می‌تواند مدت‌ها با آنها مقابله نماید و پیروزی نهایی از آن فلسطین است.

وی با اشاره به رسالت بسيج اساتید، عنوان کرد: هیات‌های اندیشه‌ورز از طریق بسيج اساتید آسیب‌ها و مشکلات را احصا و بیان کنند تا در جهت رفع مشکلات برنامه‌ریزی و اقدام شود البته برخی از برنامه‌ها زمان‌بر است ولی با تلاش می‌توان از ظرفیت نخبگان و اساتید برای حل مشکلات استفاده کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از