حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

رشادت شهدای عملیات حاج عمران فراموش نخواهد شد

رشادت شهدای عملیات حاج عمران فراموش نخواهد شد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رشادت و سلحشوری رزمندگان و شهدای عملیات حاج عمران فراموش نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در منطقه عملیاتی حاج عمران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دفاع مقدس سراسر مملو از رشادت، شهادت‌طلبی، از خودگذشتگی و ایثار جوانان مرز و بوم ایران بود.

وی افزود: در عملیات حاج عمران چیز دیگری رخ داد، عملیاتی که دشمن کمر بسته بود در مرز تمرچین به خاک ما دست‌درازی کند و همه توان خود را به کار گرفته بود اما جوانان سلحشور لرستان و رزمندگان تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان یک سد مستحکم در برابر این دشمن ایستادند و موفق شدند دشمن را شکست دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: رفتن به این ارتفاعات حاج عمران در شرایط عادی بسیار سخت است و در آن زمان، رزمندگان با سلاح و تجهیزات نظامی از این ارتفاعات عبور کردند و همه این سختی و مشکلات سبب نشد تا رزمندگان اجازه دهند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

سردار باقری بیان کرد: در عملیات حاج عمران بیش از ۳۰۰ نفر از رزمندگان استان لرستان بهترین و عزیزترین چیزی که در اختیار داشتند و آن هم جانشان بود را تقدیم کردند و به درجه شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: اگر امروز این مسافت را خانواده‌های شهدا و رزمندگان طی کردند تا به منطقه حاج عمران برسند، برای این است که بگویند به یاد شهدا هستند و رشادت آن‌ها را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین پیام حضور در مناطق عملیاتی برشمرد و افزود: این پیام به نسل آینده است که جوانان بدانند اگر امروز در امنیت هستیم این امنیت حاصل خون شهدایی است که جانشان را در این راه تقدیم کردند.

سردار باقری با اشاره به روز لرستان خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی صورت گرفت که با حمایت همه مجموعه‌ها، روز اول خرداد که متعلق به شهداست به عنوان روز لرستان ثبت شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از