حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سرپرست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان:

رفع ابهامات جوانان وظیفه جامعه دانشگاهیان است

رفع ابهامات جوانان وظیفه جامعه دانشگاهیان است

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: امروز اگر گره‌ای در اذهان جوانان ما نسبت به دفاع و حمایت بی‌چون و چرا از قضیه فلسطین وجود دارد، رفع این گره و ابهامات وظیفه جامعه دانشگاهیان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مویدی صبح امروز در نشست بسیج اساتید لرستان ضمن گرامیدشت هفته بسیج اظهارداشت: بسیج را وجود مقدس امام راحل تشکیل دادند که بدیل نداشت و به تعبیر مقام معظم رهبری کل بسیج الهامی از جانب خدای متعال بر قلب امام (ره) بود که از هیچ کجای جهان الگوبرداری نشده بود بلکه اتفاقی نو و البته سراسر مبارک بود.

وی افزود: در تعالیم دینی ما مبارک و برکت به آن امری  گفته می‌شود که سراسر خیر است و بسیج نیز سراسر برکت است، برکتی که شاخ و برگ آن را در جای جای موفقیت‌های این نظام مقدس شاهد هستیم.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری از دانشگاهیان به عنوان فرماندهان جبهه جنگ نرم یاد کردند، امروز بسیج وظیفه سنگینی دارد.

وی بیان کرد: امروز اگر گره‌ای در اذهان جوانان ما نسبت به دفاع و حمایت بی‌چون و چرا از  قضیه فلسطین وجود دارد، رفع این گره و ابهامات وظیفه جامعه دانشگاهیان است.

مویدی گفت: در اساسنامه جامعه بسیج اساتید کمک به تعالی نظام و کمک به موفقیت حکمرانی این نظام از وظایف بسیج دانشگاهی و بسیج اساتید است بنابراین امیدواریم همه ما در مسیر تحقق این اهداف موفق باشیم.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از