حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

اعتبار رفع نقاط حادثه‌خیز افزایش می‌یابد

اعتبار رفع نقاط حادثه‌خیز افزایش می‌یابد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یکی از اولویت‌های مهم دولت را رفع نقاط حادثه‌خیر دانست و گفت: برای رفع نقاط حادثه‌خیز امسال اعتبار خوبی دیده بودیم و برای سال بعد نیز تقویت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، داود منظور ظهر امروز در حاشیه افتتاح پل بلیلوند در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسئله حمل و نقل و ترافیک شهری جزء مسائل مهم مردم است بنابراین ما هرچه قدر بتوانیم مسائل آمد و شد مردم را تسهیل کنیم طبیعتاً بزرگترین خدمتی است که برای مردم انجام داده‌ایم.

وی افزود: به‌ویژه اینکه در بسیاری از نقاط حادثه‌خیز وقتی ما نتوانیم مخصوصاً پل‌ها و زیرگذرهای لازم را ایجاد کنیم در طول سال سبب تصادف می‌شود.

معاون رئیس جمهور یکی از اولویت‌های مهم دولت را رفع نقاط حادثه‌خیر دانست و عنوان کرد: برای امسال اعتبار خوبی دیده بودیم و برای سال بعد هم داریم تقویت می‌کنیم و امیدوار هستیم این تعداد نقاط حادثه‌خیزی که معمولاً باعث تصادفات زیادی در کشور می‌شود بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان مرتفع کنیم.

وی در رابطه با پل بلیل‌وند نیز گفت: برای ساخت این پل کار به صورت جهادی انجام گرفته است و جزء مصوبات سفر بوده که امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از