حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان مطرح کرد:

رویداد دیجیتال بسیج، بستری برای شناسایی استعدادهای برتر

رویداد دیجیتال بسیج، بستری برای شناسایی استعدادهای برتر

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان با بیان اینکه رویداد دیجیتال بسیج، بستری برای شناسایی استعدادهای برتر است، گفت: ۲۰۱ نفر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در حال رقابت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حسن حجت‌پور در حاشیه رویداد تولید محتوای بسیج در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در آستانه هفته مقاومت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال را با حضور ۵۸ تیم از امروز آغاز کرده است.

وی افزود: این رویداد در دو مرحله شهرستانی و استانی تعریف شده که مرحله شهرستانی در بازه زمانی سه ماهه برگزار شد و شهرستان‌ها تیم‌های برتر را در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه مشخص کردند و در مرحله بعدی برگزیدگان مرحله شهرستانی و علاقمندان در سایت رویداد ثبت‌نام کردند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان تصریح کرد: رویداد در بازه زمانی ۴۸ ساعته در حال برگزاری است و تعداد ثبت‌نام شدگان ۲۲۰ نفر بوده و در نهایت تعداد شرکت‌کنندگان ۲۰۱ نفر بوده که در حال رقابت هستند.

حجت‌پور با بیان اینکه این رقابت در چهار بخش برگزار می‌شود گفت: این رقایت در چهار بخش پویانمایی(انیمیشن، موشن گرافیک و استاپ موشن)، گرافیک شامل طراحی پوستر و نقاشی دیجیتال و بازی‌های ویژه تلفن همراه برگزار می‌شود که موضوعات این رویداد کاربردی و بروز هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه انیمیشن موضوع انتخابات،حجاب و عفاف، شهید القدس مطرح شده است، همچنین در بازی‌های تلفن همراه علاوه بر این موضوعات، جبهه مقاومت هم مطرح شده است.

حجت‌پور خاطرنشان کرد: در بخش اپلیکیشن سعی شده تمرکز بر حمایت از تولید باشد و حمایت از کالای ایرانی مطرح شده که بتوانیم استعدادهای مورد نیاز شناسایی شود اماهدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استعدادهای جوان و برتر در تولید محتوا در فضای مجازی و ارتباط بین استعداد و بازار کار است چرا که خیلی از دستگاه‌ها هستند که به این استعدادها نیاز دارند.

وی افزود: هدف بعدی این است که در نبرد شناختی سنگین در فضای مجازی، برای مقابله، راهی جز راه‌اندازی و تقویت تولید محتوا وجود ندارد و رهبری فرمودند دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید و ما هم در این راستا برای تقویت دستگاه تولید محتوا اقدام نمودیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از