حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
رژیم‌صهیونیستی در نبرد میدانی دچار انزوا شده است
تحلیگر مسائل سیاسی:

رژیم‌صهیونیستی در نبرد میدانی دچار انزوا شده است

تحلیگر مسائل سیاسی گفت: رژیم‌صهیونیستی در نبرد میدانی دچار انزوا شده است و سعی دارد تا با بزرگ‌نمایی به اهداف خود برسد.

همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: شب گذشته خبری مبنی بر اینکه رژیم‌ صهیونیستی تحرکاتی را علیه جمهوری اسلامی ایران داشته است که طبق اخباری که از منابع رسمی دریافت کردیم، این عملیات بسیار محدود بوده و خیلی از این‌ها توسط پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران رهگیری و خنثی شده است.

وی افزود: در نبرد میدانی، رژیم‌ صهیونیستی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران کم آورده است که در عملیات وعده‌های صادق و موفقیت‌هایی که جبهه مقاومت داشته، مشخص شد که رژیم‌ صهیونیستی در نبرد میدانی دچار انزوا شده است.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز تمام امید رژیم جعلی، جنگ رسانه‌ای است و قدرتی که رسانه دارد بسیار قابل توجه است لذا هدف اصلی رژیم‌ صهیونیستی این است که با بزرگ‌نمایی این اتفاقات که رخ داده، بتواند قدرت پوشالی خود را نشان دهد.

رهبران بیان کرد: امروز می‌بینیم که مردم ایران زندگی روزمره خود را ادامه می‌دهند و همه امورات زندگی مردم در کمال آرامش جریان داشت و این در حالیست که مقامات رژیم‌ صهیونیستی این روزها در پناهگاه به سر می‌برند و این بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به متوسل شدن دشمن به تصاویر جعلی، گفت: رسانه‌های بیگانه تصاویری پخش کردند که مربوط به سه سال پیش بوده است، از همین رو تمام امید رژیم‌ صهیونیستی به جنگ شناختی و رسانه‌ای است و مهم‌ترین راهبرد ما هم جهاد تبیین است و نباید اجازه داد در فضای رسانه‌ای، روایت غیرواقعی دشمن تاثیرات خود را در جامعه داشته باشد.

تحلیگر مسائل سیاسی عنوان کرد: مهم‌ترين راه علاج مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین است و در فضای مجازی به دنبال این اقدام دشمن، با تمسخر کاربران فضای مجازی همراه شده اما رژیم‌ صهیونیستی بداند در مقابل هر اقدامی، واکنشی است و جمهوری اسلامی ایران حق خود می‌داند اقدامی که در خور رژیم‌ صهیونیستی است را انجام دهد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از