حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رژیم‌ صهیونیستی در یک بحران بی‌سابقه قرار دارد

رژیم‌ صهیونیستی در یک بحران بی‌سابقه قرار دارد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز رژیم صهیونیستی در یک بحران بی‌سابقه قرار گرفته است و روند نابودی خود را تسریع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: امروز همه ملت به صحنه آمدند تا حضور خود را برای دفاع از ملت فلسطین و انسانیت نشان دهند.

وی افزود: مسئله فلسطین مربوط به همه جهان اسلام است و در صدر مسائل اسلام بوده است، همچنین در اولویت مسائل جمهوری اسلامی بوده و حمایت از مظلومان فلسطین یک وظیفه دینی و شرعی است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: امروز روز قدس بعد از سال‌ها مبارک‌تر از روزهای دیگر است که دورود بر امامین انقلاب که با تدبیر، حکمت، شجاعت و همراهی امت در تمام این سال‌های پُر فراز و نشیب از بین امواج فتنه‌ها و تحریم‌ها، آرمان فلسطین را زنده نگه داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: روزی آمریکا با یک اشاره کشورها را تسلیم خود می‌کرد اما امروز از سوی محور مقاومت در بسیاری از کشورها سیلی می‌خورد و زنده نگه داشتن روز قدس در نابودی دشمن نقش مهمی دارد.

وی بیان کرد: بررسی تاریخ یک قرن اخیر نشان می‌دهد آمریکا و رژیم غاصب کارنامه‌ای زشت دارند و تلاش می‌کنند آموزه‌های دینی و اسلامی را تحریک کنند و وارونه نمایند، از طرفی مخاذن و معادن کشورها را چپاول کنند اما در سرزمینی که مردمش مهد دلیران شجاع است با پیروی از کتاب و سنت در مقابل استبداد ایستادند و خار چشم چپاولگران شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند با پیمان‌های ننگین، اقداماتی انجام دهند تا آرمان‌های اسلامی و ارزش‌ها را نابود کنند اما روز قدسی که امام‌راحل تاسیس کردند همه این نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآورشد: حضور امروز ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نه تنها یک عبادت اجتماعی محسوب می‌شود بلکه ضریب امنیت را افزایش می‌دهد و تیری را به سمت دشمنان اسلام پرتاب می‌کند و بر شکوه و عظمت مسلمانان می‌افزاید، پس باید با جان و دل روز قدس را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه امروز رژیم در یک بحران بی‌سابقه قرار گرفته است، افزود: رژیم صهیونیستی رژیمی گرگ صفت است که گرفتار بحران در بحران شده و روز قدس پیامش این است که ملت مسلمان زیر بار ظلم نمی‌رود و محور مقاومت تغییر وضعیت داده و به هر نقطه از سرزمین‌های اشغالی ضربه می‌زند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس برای مردم ما متفاوت‌تر است چون در شهر بروجرد با شهادت سید علی صالحی‌روزبهانی و سرداران و افسران شهید در کنسولگری ایران در دمشق، خروش و خشم مردم از این رژیم صهیوینستی بیشتر شده و عزم خود را برای نابودی آن‌ها مستحکم‌تر کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از