حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان:

رژیم صهیونیستی از مادران و کودکان غزه می‌ترسد

رژیم صهیونیستی از مادران و کودکان غزه می‌ترسد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: نوع برخورد با مادران و کودکان غزه بیانگر ترس بسیار شدید رژیم منحوس صهیونیستی نسبت به این دو قشر از جامعه فلسطین است.

فریبا ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به اینکه ترس رژیم صهیونیستی از مادران و کودکان غزه روز به روز در حال گسترش است، اظهار داشت: نوع برخورد با مادران و کودکان غزه بیانگر ترس بسیار شدید رژیم منحوس صهیونیستی نسبت به این دو قشر از جامعه فلسطین است.

وی افزود: دامن مؤمنانه مادران غزه مهد پرورش شیر مردان عرصه‌های دفاع و مقاومت است از طرفی کودکان شیرخواره‌ای که در دامن پاک این مادران رشد می‌کنند همان بزرگ‌مردانی هستند که سال‌های سال در مقابل این رژیم منحوس ایستاده‌اند. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به اینکه ترس از زنان و کودکان بزرگ‌ترین خاری است که در چشم رژیم صهیونیستی فرو رفته است، تصریح کرد: نوع برخورد رژیم صهیونیستی با مادران و کودکان تکرار مجدد تاریخی است که در نیل و کربلا اتفاق افتاد.

ولی‌پور بیان کرد: در هر دو مقطع زمانی گذشته ترس از رشد کودکان و بروز و ظهور این قهرمانان در سال‌های آتی وجود داشت و بزرگ شدن این کودکان را پایان ظلم و زور خود می‌دیدند که باعث شد دست به چنین حرکاتی بزنند اکنون می‌بینیم این اتفاق در غزه رخ می‌دهد. 

وی عنوان کرد: مقاومتی که از جانب مادران فلسطینی در طول سال‌های گذشته به‌ویژه در طول این ۱۸۲ روزی که از ماجرای طوفان الاقصی گذشته و تا روز قدسی که در آستانه آن هستیم اتفاق می‌افتد مقاومتی بسیار بی‌نظیر در تمام طول تاریخ بشر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از