حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه بروجرد:

رژیم صهیونیستی روی همه جنایتکاران را سفید کرد

رژیم صهیونیستی روی همه جنایتکاران را سفید کرد

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی روی همه جنایتکاران را سفید کرده است.

به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در اجتماع مردم بروجرد که در دفاع از مردم غزه در مسجد امام(ره) برگزار شد، اظهارداشت: ۴۰ روز است که شاهد جنایت‌های تاریخی در فلسطین اشغالی هستیم، رژیم صهیونیستی طی ۷۵ سال آنچه از دستش برآمد کوتاهی نکرد و در این مدت که سرزمین فلسطین را غصب کرد با نقشه استعمارگران خصوصاً انگلیس، مردم فلسطین را مورد ظلم قرار داد.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی خانه‌هایشان را تخریب کرد، به مردم رحم نکرد و همین مردم را تحت شکنجه و محاصره قرار داد اما مردم این منطقه به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: شیرمردان حزب‌الله لبنان این رژیم را به شکست کشانده و هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی توسط گروهی از حزب‌الله شکسته شد.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: مردم غزه حرکتی تحت عنوان عملیات طوفان‌الاقصی را انجام دادند که از خودشان دفاع کردند لذا استکبارجهانی احساس خطر کرد و کمک می‌کند که مبادا رژیم رفتنی صهیونیستی سقوط کند.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های آنها در دنیا بی‌نظیر است، گفت: رژیم کودک‌کش روی همه جنایتکاران را سفید کرد و امروز وظیفه داریم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین وارد صحنه شویم و نشان می‌دهیم که دشمن ستمگر و یار مظلومان هستیم.

امام جمعه بروجرد اظهارداشت: چون می‌بینند اسلام با اینها مخالف است تلاش دارند قرآن و اسلام نباشد و هر جا قرآن به آتش کشیده شد یا صهیونیست بوده یا تحریک کننده آنهاست چرا که آنها یک قوم انحصارطلب هستند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: اگرچه ظلم و ستم می‌کنند اما به لطف خدا پیروزی با جبهه مقاومت و غزه است و جبهه مقاومت حملات خود را شدیدتر کرده است لذا هرچه آمریکا پشتیبانی کند ولی رژیم صهیونیستی توان ایستادگی ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از