حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
همزمان با دهه‌فجر؛

ساختمان اداری بیمه سلامت چگنی افتتاح شد

ساختمان اداری بیمه سلامت چگنی افتتاح شد

ساختمان اداری بیمه سلامت چگنی با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت لرستان، محسن اسدبیگی اظهارداشت: ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان چگنی در مساحتی به متراژ ۲۳۵ مترمربع با زیربنای ساختمان در دو طبقه به متراژ بیش از ۲۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: بیش از ۹۷ درصد شهرستان چگنی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از جمعیت ۴۲ هزار نفری شهرستان چگنی، بیش از ۴۱ هزار نفر آن تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشتر آن‌ها در حوزه روستایی هستند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری استان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آن تحت پوشش بیمه سلامت است که از جمعیت تحت پوشش هم بیش از ۸۰ درصد آن یعنی ۹۹۰ هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش قرار دارند.

اسدبیگی عنوان کرد: ۱۳ مرکز طرف قرارداد در شهرستان چگنی وجود دارد که بیمارستان، رادیولوژی، دو داروخانه، دندانپزشک، ۶ مرکز بهداشتی درمانی روستایی و دو دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در شهرستان چگنی به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌کنند که وجود اداره بیمه سلامت در شهرستان‌ها یکی از سیاست‌های کلان سلامت در راستای ایجاد عدالت در سلامت و توسعه خدمات بیمه‌ای در این زمینه می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از