حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
فرمانده انتظامی لرستان:

سارق مامورنما در خرم‌آباد دستگیر شد

سارق مامورنما در خرم‌آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگيری سارق مامورنما در خرم‌آباد که با استفاده از تجهيزات پليسی اقدام به سرقت يک دستگاه خودروی سبک کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سردار يحيی الهی اظهارداشت: در پی وقوع يک فقره سرقت خودروی سواری جک توسط يک مامور قلابی که پس از دستبرد از محل به سمت شهرهای جنوبی کشور متواری شده بود، شناسایی و دستگيری سارق در دستور کار ماموران انتظام خرم‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با گشت زنی‌های هدفمند با هوشياری کامل موفق به رويت و شناسایی خودروی مد نظر شده که پس از استعلام و مطمئن شدن از صحت موضوع، طی يک عمليات مقتدرانه خودروی موصوف را توقيف و سارق مورد نظر دستگير و به مقر انتظامی انتقال یافت که پس از بازرسی از خودروی متوقف شده مقاديری البسه و تجهيزات پليسی نيز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان ضمن بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مواجهه با افرادی که خود را پليس، مامور ادارات و يا شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی معرفی می‌کنند حتماً از آنان کارت شناسايی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموريت از آنان بخواهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از