حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

سد معشوره مطالبه اصلی مردم کوهدشت است

سد معشوره مطالبه اصلی مردم کوهدشت است

امام جمعه کوهدشت گفت: مسئله احداث سد معشوره و توجه به آب شرب و کشاورزی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی سپهوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خیرخواه جامعه، مردم‌دار و مردم‌یار بودند و اخلاق ایشان عامل جذب مردم می‌شد، اگر انسان‌ نیز در برخورد با دیگران، خوش‌اخلاق باشد همراهانش فراوان می‌شوند و مردم بیشتر با او انس می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اسلام‌ دارای نگاه مهرورزانه است، افزود: خیلی مهم است که ما در کار‌ها و فعالیت‌های خود، اخلاق پایه، اخلاق محور و نگاه با رویش حد‌اکثری داشته باشیم.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: وحدت یکی از موارد مهم در جامعه اسلامی به شمار می‌رود که عامل بسیاری از موفقیت‌ها است، البته این به معنای وحدت یک شخص یا یک گروه در دیگری نیست، بلکه به معنای دنبال نمودن اشتراکاتی همچون منافع عمومی است، گروه، جناحی و باند که برای پیشرفت شهرستان در یک نقطه مشترکی به هم نرسند، در مسیر درستی قرار ندارند.

وی ضمن قدردانی از استقبال خوب مردم کوهدشت، تصریح کرد: کوهدشت شهرستانی نخبه‌پرور، عالم خیز، شهیدپرور، مهمان‌نواز و قهرمان‌پرور است و محل حضور خیل عظیم زوار کربلا و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شمار می‌رود و فرهیختگان این دیار حق بزرگی بر استان و کشور دارند که بایستی خود شهرستان نیز از وجود و ظرفیت آنان در راستای رفع بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شد.

سپهوند با اشاره به خدمات در ایام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: حق کوهدشت این است که حمایت ویژه و همه‌جانبه‌ای از این شهرستان شود، مسئله احداث سد معشوره و توجه به آب شرب و کشاورزی یکی از مطالبات اصلی و مهمی است که با قدرت پیگیری تا حصول نتیجه خواهم نمود و عمر ناقابل خود را در راستای اعتلای ارزش‌های دینی و پیشرفت و توسعه شهرستان قرار می‌دهم.

امام جمعه کوهدشت ضمن دعوت از همه نخبگان و دلسوزان شهرستان، بیان کرد: دست یاری داریم سمت افرادی که دل در گرو پیشرفت شهرستان قهرمان‌پرور کوهدشت دارند، آماده‌ایم که با رویش‌ها و هم‌گرایی‌ها، برای رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان تلاش کنیم و استقبال و همراهی مردم این دیار را نیز آغاز مبارکی بر تحول و رشد پیشرفت همه‌جانبه این شهرستان می‌دانم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از