حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهدشت:

سرنوشت رژیم صهیونیستی جز نابودی نیست

سرنوشت رژیم صهیونیستی جز نابودی نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهدشت گفت: با جنایات رژیم صهیونیستی، مبارزه و مقاومت، خاموش و فروکش نخواهد شد و با یاری خداوند متعال راه مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمد‌کرم ساعد‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: شهادت انتخاب و آرزوی رهبران مقاومت است، همان‌طوری که دیگران آرزوی زندگی دارند؛ به قول شهید هنیه، محور مقاومت همگی آرزوی شهادت دارند، این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: حماس در آینده با قدرت بیشتری وارد عمل می‌شود؛ ما تا دیروز فکر می‌کردیم که محور مقاومت شامل ایران، بخشی از پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، غزه و یمن است؛ منتها پس از شهادت شهید هنیه دنیا متوجه شد که محور مقاومت، تمام مردم جهان اسلام هستند که به پشتوانه آزادگان جهان مقاومت را ادامه می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهدشت عنوان کرد: حماس برای روز مبادا و حوادث آینده خود را آماده کرده است و طرح‌های جایگزین دارد؛ هنگامی‌که تاریخ مقاومت غزه و لبنان را مطالعه می‌کنیم به این مهم می‌رسیم که پس از ترور رهبرانشان، رهبر جایگزینی که قرار می‌دهند از قبلی‌ها بالاتر اگر نباشد، پایین‌تر هم نیست.

وی تصریح کرد: این‌ها فکر کردند که مقاومت فلسطین، قائم به شخص است، به همین خاطر رهبران مقاومت را اعم از شیخ احمد یاسین و اسماعیل هنیه را شهید کردند.

ساعد پور گفت: با جنایات رژیم صهیونیستی، مبارزه و مقاومت، خاموش و فروکش نخواهد شد و با یاری خداوند متعال راه مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از