حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

سومین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز» برگزار می‌شود

سومین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز» برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: همزمان با هفته بزرگداشت روز مادر، سومین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» فریبا ولی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امور بانوان استانداری لرستان با همکاری دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) سومین جشنواره بانوی تمدن ساز را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۳ بخش برگزار می‌شود، افزود: بخش‌های جشنواره شامل فرهنگی، شاغل، دانشجو، دانش‌آموز، استاد دانشگاه، طلبه، خانه‌داری، فرزندآوری، ورزشکار، هنرمند، کارآفرین، روستایی و عشایر، کنشگر است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: بانوانی که تمایل دارند در این جشنواره ثبت‌نام نمایند از ۱۸ آذر تا هشتم دی ماه اقدام کنند، این جشنواره همزمان با بزرگداشت روز مادر برگزار می‌شود.

ولی‌پور گفت: به نفرات اول کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، نفرات دوم و سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و به سایر برندگان هم جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف معرفی بانوان شاخص استان برگزار می‌شود که خوشبختانه استقبال از این جشنواره بسیار رضایت‌بخش است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از