حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
رئیس پلیس‌راه لرستان مطرح کرد:

شدت بارش‌ برف در ۳ محور مواصلاتی لرستان

شدت بارش‌ برف در ۳ محور مواصلاتی لرستان

رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد اما شدت بارش برف در سه محور بیشتر است.

محمد زارعی در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان، اظهارداشت: سامانه بارشی از عصر روز گذشته در استان فعال شده که تاکنون در برخی از نقاط استان به صورت باران و در برخی از نقاط سردتر به صورت برف بوده است.

وی افزود: در حال حاضر بارش برف در محورهای ازنا به اراک، بروجرد به نهاوند، چمن سلطان به الیگودرز با شدت بیشتری همراه است و در سایر محورهای استان بارش به صورت باران و یا برف سبک است.

رئیس پلیس‌راه لرستان تصریح کرد: باتوجه به اقدامات صورت گرفته، هم‌اکنون همه محورهای استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد و از ابتدای بارش‌ها در این سامانه بارشی تاکنون، هیچ یک از راه‌های ارتباطی اصلی و گردنه‌ها مسدود نشده است.

زارعی عنوان کرد: رانندگان توجه داشته باشند باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، از تردد غیرضروری در محورها و جاده‌ها خودداری نمایند و در صورت لزوم حتماً وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان هنگام تردد در شرایط برفی و باران، از شتاب‌زدگی و سرعت غیرمجاز خودداری کنند و احتیاط لازم را مدنظر داشته باشند تا حادثه تلخی رخ ندهد.

رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: نیروهای امدادی و پلیس‌راه در محورها مشغول خدمت هستند و لازم است که از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از