حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان خبرداد:

شناسایی ۱۲۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

شناسایی ۱۲۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۴۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی لرستان شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مویدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییرکاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۷۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و برای متخلفان اخطار صادر شد.

وی با اشاره به توقف عملیات‌های انجام شده در ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: امسال ۲۸۵ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ به‌ دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی اجرا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان بیشترین تغییر کاربری‌های غیرمجاز ثبت شده را مربوط به شهرستان‌ خرم‌آباد با ۸۴۱ مورد دانست و گفت: فضای مجازی ظرفیتی برای دریافت گزارش‌ها و هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان است.

وی به فعالیت گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان اشاره کرد و تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی اعمال می‌شود بنابراین از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از