حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

شهادت کودکانِ شیرین‌زبان غزه

شهادت کودکانِ شیرین‌زبان غزه

این روزها جنایت رژیم کودک‌کش اسرائیل سبب شده تا بر اثر بمباران، کودکان زیادی به شهادت برسند.

به گزارش سفیرافلاک، سال‌هاست که مردم مظلوم فلسطین از جنایت‌ها و بمباران رژیم کودک‌کش اسرائیل رنج می‌برند اما محکم و مقاوم ایستاده‌اند تا بتواند این رژیم جعلی را ریشه‌کن کرده و از بین ببرند.

رژیم صهیونیستی سال‌هاست که برای اهداف خود، از هیچ جنایتی دریغ نکرده و همیشه در جنایات و بمباران‌های خود، کودکان را مورد هدف قرار داده که نشان از خوی درندگی و وحشی‌گری آن‌ها دارد.

هفته گذشته جبهه مقاومت با استفاده از سلاح‌های پیشرفته، عملیاتی را تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه رژیم اشغالگر انجام داد که در این عملیات خسارت‌های مالی و جانی بسیار سختی به آن‌ها وارد شد.

رژیم صهیونیستی گمان نمی‌کرد که روزی جبهه مقاومت اینگونه مقتدر شود تا بتواند در مقابل آن‌ها بایستد از همین رو بلافاصله بمباران و حمله به مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین را آغاز کرد.

طی روزهای گذشته از قاب تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی تصاویر بسیار دلخراش و تکان دهنده‌ای از کودکانی دیده می‌شود که مظلومانه به شهادت رسیدند، کودکانی که نشکفته پرپر شده و شیرین‌زبانی آنها با بمب‌های رژیم کودک‌کش، خاموش شده است.

پدران و مادران زیادی این روزها پیکر بی‌جان کودکان خود را در آغوش گرفته و ضجه‌های آنها تا آسمان بلند شده است و این در حالیست که مدعیان حقوق‌بشر سکوت مرگبار اختیار کرده‌اند.

 

پیروزی نهایی از آنِ جبهه حق است

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: سال‌هاست که مردم غزه و فلسطین سختی‌های زیادی را تحمل کرده و همه این جنایات رژیم صهیونیستی سبب طوفانی شد که لرزه بر اندام دشمن انداخت، از یک طرف فلسطین مظلوم بوده و از طرفی جنایت‌های رژیم اشغالگر بی‌شمار است.

مردم فلسطین سال‌هاست که نشان دادند محکم و مقاوم بوده و از سرزمین خود دفاع می‌کنند، از طرفی رژیم کودک‌کش اسرائیل کودکان زیادی را به شهادت رسانده و شیرین‌زبانی این کودکان را با جنایت‌های بسیار، خاموش کرده است و این همان خوی درندگی و وحشی‌گری رژیم اسرائیل است که به همه دنیا ثابت شد.

امروز مقاومت بیش از هر زمانی نمایان شده است و جبهه مقاومت به سلاح‌های پیشرفته دست یافته و در حالی از خود دفاع می‌کند که رژیم اشغالگر به صورت وحشیانه به بیمارستان حمله می‌کند و در واقع یک نبرد نابرابر است.

حرکات غیرانسانی رژیم کودک‌کش اسرائیل بار دیگر نمایان شد و این رژیم به صورت حیوانی و وحشیانه مبارزه می‌کنند اما باید گفت که پیروزی نهایی از آنِ جبهه حق است، این اقدامات رژیم صهیونیستی نشان از عجز آنها دارد که دست به چنین کارهایی می‌زنند اما جبهه مقاومت با نصرت الهی مقتدرتر می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از