حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

شهرستان بروجرد، بوی بهشت گرفت

شهرستان بروجرد، بوی بهشت گرفت

با ورود پیکر مطهر شهید صالحی‌روزبهانی، بروجرد بوی بهشت گرفت و حال و هوای شهر کربلایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، بروجرد این روزها حال و هوای خاصی دارد، همه جا رنگ و بوی شهادت به خود گرفته و پوسترها و بنرهایی که در فضای شهر به چشم می‌خورد نشان از شهادت یکی دیگر از جوانان این سرزمین دارد که در دفاع از اسلام، ارزش‌ها و حرمین به شهادت رسیده است.

چند روز پیش همزمان با روز شهادت امام علی(ع) چند نفر از مدافعان حرم به همراه مستشاران نظامی ایران در کنسولگری ایران در دمشق مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند و یکی از شهدای این حادثه فرزندی از دیار بروجرد است.

شهید سید علی(عباس) صالحی‌روزبهانی دومین شهید مدافع حرم شهرستان بروجرد است که با شهادت خود سبب شد تا خونی تازه در رگ‌های جوانان جاری شود، شهیدی که تنها ۲۴ سال سن داشت و ۱۰ ماه از تشکیل خانواده وی گذشته بود اما دفاع از حرمین و اسلام سبب شد تا مشتاقانه به سمت دمشق حرکت نماید.

مدافعان حرم، انسان‌هایی پاک و مخلص هستند که برای دفاع از حرم، جان خود را تقدیم می‌کنند، درست مانند همان سربازانی که در روز عاشورا امام حسین(ع) را یاری کردند و به شهادت رسیدند و مدافعان حرم با تقدیم جان خود نشان می‌دهند که حرکت در مسیر نهضت حسینی ادامه دارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر پیکر شهدای حادثه تروریستی دمشق نماز خواندند و صبح روز جمعه پیکر شهدای قدس بر روی دستان مردم تهران تشییع و سپس شهدا به زادگاهشان منتقل شدند.

مردم بروجرد از زن و مرد تا پیر و جوانان برای رسیدن شهیدی که از حرم حضرت زینب(س) آمده بود بی‌تاب بودند، شهیدی که با ورودش بوی بهشت همه جا را معطر کرده بود.

بوی اسپند و صدای مداحی «از شام بلا شهید آوردند» به گوش می‌رسد و مردم دیار شهید بروجردی این‌بار منتظر شهید مدافع حرم بودند، آمده بودند تا بگویند راه شهدا ادامه دارد، آمده بودند تا نشان‌دهند با خون هر شهید، صدها و هزاران سرباز و یار دیگر در این مسیر قدم می‌گذارند.

شهید صالحی‌روزبهانی شامگاه جمعه با استقبال گرم مردم بروجرد همراه شد و سپس مراسم شبی با شهدا در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار گردید، در مراسم شبی با شهدا مداحی، روضه‌خوانی و سینه‌زنی برگزار شد و هر یک از مردم بروجرد با حضور در این مراسم بار دیگر با شهدا و آرمان‌های آن‌ها تجدید بیعت کردند.

 

راه شهدا ادامه دارد

سبحانی یکی از شهروندان بروجردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: دشمنان بدانند که با شهادت هر شهید، درخت تنومند انقلاب تناورتر شده و با این اقدامات و حادثه تروریستی، خشم ملت‌های دنیا از این رژیم غاصب بیشتر می‌شود.

وی افزود: همه ما آمده‌ایم تا بگوئیم راه شهدا ادامه دارد، ما همیشه در مسیر شهدا حرکت می‌کنیم و تا نابودی رژیم جعلی که مسبب این حوادث شده است، در صحنه حضور داریم.

شهروند بروجردی بیان کرد: حضور ما به این معناست که شهدا را دوست داریم و تبلیغات مسموم دشمن هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

سبحانی گفت: شهید صالحی‌روزبهانی همشهری ما بوده و امروز وظیفه داریم که برای برگزاری مراسم باشکوه شبی با شهدا و تشییع و خاکسپاری حضور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که پاسخی سخت و سیلی محکمی در پی این اقدام تروریستی به دشمن زده شود تا بدانند که ایران بسیار قوی و مقتدر است و به فرموده رهبری اگر یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند.

لازم به ذکر است که فردا مراسم تشییع و خاکسپاری شهید صالحی‌روزبهانی ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از