حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه لرستان:

شهید آیت‌الله رئیسی مدافع حق محرومان بود

شهید آیت‌الله رئیسی مدافع حق محرومان بود

رئیس دانشگاه لرستان گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همیشه مدافع حق محرومان بود و در همین مسیر خدمت، مزد خود را که شهادت بود دریافت کرد.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» ضمن تسلیت شهادت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، اظهارداشت: طبیعتاً شهادت یک مزد گران قیمتی است که این مزد باارزش را به هر کسی نمی‌دهند، لذا شهید آیت‌الله رئیسی به دلیل خلوص نیت، صفای باطن و همچنین دغدغه‌مندی برای دفاع از حق محرومان این مزد شهادت را دریافت کرد.

وی افزود: نوع شهادت و مکان شهادت آیت‌الله رئیسی بیانگر این است که ایشان برای خدمت به مردم، مکان را نمی‌شناخت و برای خدمت به مردم و رفع مشکلات به دوردست‌ها هم سفر می‌کرد تا بتواند گره گشای مشکلات باشد از همین رو سیدالشهدای خدمت نام گرفت چرا که با روحیه جهادی، شبانه روز تلاش می‌کرد.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: درخت تنومند انقلاب، این شجره طیبه و کلمه حق، به حدی پایدار و محکم است که ثمره‌اش در هر جایی دیده می‌شود و ریشه این درخت تنومند در اعماق تاریخ بوده و برگ‌هایش آفاق را درنوردیده است.

نظری عنوان کرد: ایران حوادث زیادی را به خود دیده است ولی با سرافرازی و سربلندی از همه این حوادث عبور کرده است چرا که انقلاب اسلامی ایران وابسته به شخص نیست و یک مکتب، تفکر و جریان است و اقیانوسی از اندیشه‌ها و متفکران است.

وی یادآورشد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند مردم نگرن نباشند چرا که چنین مواردی در قانون اساسی وجود دارد و کارها همان‌گونه که باید پیش می‌رود و انقلاب اسلامی ایران مسیرش را ادامه خواهد داد.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: گرچه شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه بسیار بزرگی است که ملت ایران را داغدار کرده است و مردم در واقع یک خدمتگزار صادق و جهادی را از دست داده‌اند ولی خدا با کسانی است که او و دین او را یاری می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از