حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «رضایی»؛

شهید تکامل راستین بشریت است

شهید تکامل راستین بشریت است

شهید «حسین رضایی» در وصیت‌نامه خود نوشته است:شهید حاضر است و همیشه جاوید و شهید همچو قلبی به اندام‌های خشک و مرده و بی‌رمق جامعه خون خویش را می‌رساند؛شهید تکامل راستین بشریت است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید حسین رضایی در سال ۱۳۳۸ در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود و با کسب مدرک دیپلم راهی خدمت سربازی گردیدند. ایشان دوران جوانی و نوجوانی را به‌دوراز هرگونه ناپاکی و باصفای باطن که از فطرت پاک وی سرچشمه می‌گرفت با آغاز انقلاب اسلامی و پایمردی، تلاش و کوشش فراوان در نهضت بزرگ اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شرکت کردند و سرانجام این فرد والامقام در تاریخ ۱۳۶۰/۴/۱۲ مصادف با دومین روز ماه مبارک رمضان در جبهه میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وصیت‌نامه شهید:
می‌خواهم شهید شوم، راه حسین(ع) راه من است… 
شهید یعنی حاضر، یعنی کسانی که مرگ سرخ را به دست خویش به‌عنوان نشان دادن عشق خویش به حقیقتی که دارد سرخ می‌شود، انتخاب می‌کند. شهید حاضر است و همیشه جاوید و شهید همچو قلبی به اندام‌های خشک و مرده و بی‌رمق جامعه خون خویش را می‌رساند. شهید تکامل راستین بشریت است. تنها پیامم این است که تا می‌توانید علیه دشمنان اسلام به جهاد بپردازید.
برادرم، مذهب و مکتب بار گرانی بر دوش همه رهروان این راه است. به گروه‌های خود فروخته هشدار می‌دهم گرچه شما با تفنگ‌هایتان قلبم را، با رفقایتان خلقم را و با روزنامه‌هایتان رهبرم را نشانه گرفته‌اید اما بدانید من با شهادتم و خلقم با فریادش و رهبرم با قاطعیتش همه شما را نابود خواهیم کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از