حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس هیات کشتی لرستان مطرح کرد:

ضرورت عدالت توزیع امکانات ورزشی در لرستان

ضرورت عدالت توزیع امکانات ورزشی در لرستان

رئیس هیات کشتی لرستان به ضرورت عدالت در توزیع امکانات ورزشی در لرستان تاکید کرد و گفت: ورزش کشتی یک ظرفیت بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که می‌طلبد مسئولان از آن حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی هیات کشتی لرستان، فرید بهرامی اظهارداشت: با رایزنی‌هایی که توسط رئیس هیات کشتی ازنا انجام گرفت سه تخته تشک از طرف قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و بنیاد جانبازان مستضعفان کشور خربداری و اهداء شد.

وی به ضرورت عدالت توزیع امکانات ورزشی در استان لرستان تاکید کرد و افزود: از همراهی مسئولان پرتلاش این دو نهاد انقلابی به خاطر نگاه توسعه‌ای که نسبت به کشور و استان‌های محروم در همه زمینه‌ها دارند، قدردانی می‌کنم.

رئیس هیات کشتی لرستان عنوان کرد: ورزش و به ویژه رشته باستانی و پرطرفداری از جمله کشتی یک ظرفیت بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که می‌طلبد مسئولان دستگاه‌های مختلف از آن حمایت کنند.

بهرامی ضمن قدردانی از پیگیری‌های رئیس هیات کشتی ازنا برای تحقق خرید و اهداء تشک‌های کشتی بیان کرد: حمایت از ورزش از جمله کشتی زمینه ایجاد نشاط اجتماعی را در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان فراهم می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از