حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون آموزش و پرورش لرستان خبرداد:

اجرای طرح «توانمندسازی» ۲۳۰۰ معلم لرستانی

اجرای طرح «توانمندسازی» ۲۳۰۰ معلم لرستانی

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح «توانمندسازی» برای ۲۳۰۰ معلم جدیدی که وارد آموزش و پرورش شده‌اند، اجرا می‌شود.

به گزارش سفیرافلاک، یکی از اقدامات آموزش‌وپرورش برگزاری دوره‌ها و طرح‌های مختلف برای معلمان جدیدی است که وارد آموزش‌وپرورش شده‌اند که یکی از این برنامه‌ها، طرح توانمندسازی است.

علی‌اکبر دریکوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: با توجه به اینکه هرساله جمعی از نیروهای جدید وارد دستگاه آموزش‌وپرورش می‌شوند، از همین رو برای معلمانی که تازه استخدام‌شده‌اند، طرح شهید همت برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، معلمان جدید در دوره‌ توانمندسازی شرکت کرده و آموزش‌های موردنیاز را در بخش‌های مختلفی که مدنظر است می‌بینند

معاون آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: سال گذشته ۴ هزار و ۸۰۰ فرهنگی در این طرح شرکت کردند و امسال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر آموزش‌های لازم را برای تدریس فرامی‌گیرند.

دریکوند بیان کرد: این طرح از آبان ماه آغاز می‌شود و دومین سالی است که در استان برگزار می‌گردد که نقش مهمی در ارائه آموزش معلمان جدید به دانش‌آموزان دارد.

وی با اشاره به نظارت بر مهدهای کودک، گفت: با توجه به اینکه نظارت بر فعالیت مهدهای کودک به عهده آموزش‌وپرورش است، به همین منظور بازرسی‌های مستمری در دستور کار قرارگرفته و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های فعالیت این مهدها، دارا بودن مجوز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از