حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری لرستان:

طرح «عمران روستا» در ۴ شهرستان اجرا شد

طرح «عمران روستا» در ۴ شهرستان اجرا شد

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری لرستان گفت: طرح «عمران روستا» در چهار شهرستان اجرا شده است.

اکبر دالوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: طرح عمران روستا یک طرح ملی است که در روستاهای مختلف با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به ساکنان این روستاها اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال این طرح در روستاهای چهار شهرستان و هشت کانون اجرا شد که اقداماتی از جمله ساخت حمام و سرویس بهداشتی، بازسازی منازل محرومان، لایروبی کانال و اقداماتی دیگری در حوزه عمرانی انجام شده است.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری لرستان تصریح کرد: درراستای اجرای طرح عمران روستا تلاش می‌شود تا در گام اول، مسائل و مشکلات روستاهای مد نظر احصا شود و سپس با همکاری‌های لازم بتوان برای رفع مشکلات در این روستاها اقدامات قابل توجهی انجام داد.

دالوند عنوان کرد: برطرف کردن مشکل زیرساختی روستاها از اهداف این طرح است که سال گذشته با کمک یکی از خیرین، آبرسانی به چند روستا انجام شد و استمرار اجرای این طرح خیرات و برکات زیادی را برای روستاها به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اهدای چهار دستگاه آبگرمکن به خانواده‌های نیازمند، برگزاری میزخدمت، برگزاری جلسه جهادتبیین از دیگر برنامه‌هایی بوده که این حوزه انجام شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از