حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

زنگ انقلاب در مدارس لرستان نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس لرستان نواخته شد

طنین زنگ انقلاب در بیش از ۴ هزار مدرسه لرستان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مراسم نواختن انقلاب در دبیرستان پسرانه شهید صفوی خرم‌آباد، اظهارداشت: باتوجه به اینکه امسال ۱۲ بهمن مصادف با روز پنجشنبه و تعطیلی مدارس بود از همین رو، زنگ انقلاب امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: امروز زنگ انقلاب به یاد ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب، در بیش از ۴ هزار مدرسه استان نواخته شد و جشن‌های دهه‌فجر از امروز تا ۲۲ بهمن برگزار خواهند شد که در همین راستا برنامه‌های فرهنگی مختلفی تدارک دیده شده است که در مدارس اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن سال ۵۷ توسط امام خمینی(ره) و با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و دهه‌فجر فرصت مناسبی است که دانش‌آموزان و نسل جوان را از دستاوردهای مهم تاریخ انقلاب آگاه کرد.

عزتی عنوان کرد: شهدای زیادی برای پیروزی انقلاب، جان خود را تقدیم کرد و امروز نسل جوان برای حفاظت و استمرار انقلاب، رسالت سنگینی بر عهده دارند و همه باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال همزمان با دهه‌فجر، چندین پروژه ورزشی و عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید که ۲۲ پروژه عمرانی مدرسه سازی و چند پروژه ورزشی افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از