حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/17 شمسی | 2024/10/08 میلادی
طوفان‌الاقصی شروعی مقتدرانه برای پایان عمر رژیم‌صهیونیستی بود
کارشناس مسائل سیاسی:

طوفان‌الاقصی شروعی مقتدرانه برای پایان عمر رژیم‌صهیونیستی بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی شروع مقتدرانه و محکمی برای پایان عمر رژیم‌صهیونیستی بود.

مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به سالروز عملیات طوفان‌الاقصی، اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطفی در حرکت آزادسازی قدس و یک شروع مقتدرانه و محکمی برای پایان عمر رژیم‌صهیونیستی بود.

وی افزود: امروز یک سال از این عملیلت غرورآفرین می‌گذرد و این نبرد بین حق و باطل همچنان ادامه دارد، اما دشمن سعی دارد تا شرایط را به گونه‌ای دیگر نشان دهد ولی آنچه در میدان عمل مشخص بوده، تقابل جدی است که نشان‌دهنده اثرگذاری طوفان‌الاقصی است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: جبهه مقاومت به برکت خون شهدا امروز فعال‌تر و پویاتر از هر زمانی به مسیر خود ادامه می‌دهد و علی‌رغم همه فشارهایی که از سوی دشمن وارد می‌شود اما دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد و حزب‌الله لبنان با اقتدار و هم‌افزایی توانسته هیمنه پوشالی این رژیم غاصب را بشکند.

اسماعیلی بیان کرد: این عملیات نشان داد که راهبرد و هسته اصلی مقاومت، زنده و قوی به ماموریت‌های خود عمل می‌کند و امروز حرکتی که شروع شده، بسیار اثرگذار است که براساس وعده‌های الهی، جبهه مقاومت و آنچه در میدان مقاومت دیده می‌شود، دست برتر با مقاومت است.

وی عنوان کرد: امروز دشمن با فضاسازی به دنبال وارونه‌کردن ماجراست ولی اصل ماجرا در همه اذهان جهان بسیار مشهود و مشخص است لذا برای پیروزی جبهه حق می‌بینیم که افراد زیادی جان خود را در این مسیر تقدیم کردند و سرنوشت منطقه را محور مقاومت مشخص می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از