حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

عملکرد مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات در مناسبت‌های مختلف

عملکرد مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات در مناسبت‌های مختلف

استاندار لرستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات در زمینه بزرگداشت مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های خوبی داشته زیرا بزرگداشت این ایام بزرگداشت شعائر اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: ایام مرداد ماه سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات است و امام خمینی(ره) شورا را سازمان‌دهی کردند که نقش بسیار خوبی در سطح کشور برای یکپارچه‌سازی برنامه‌های تبلیغات اسلامی داشته است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات در زمینه برگزاری مراسمات و بزرگداشت مناسبت‌های مختلف مانند دهه فجر، روز قدس، شهادت‌ها، عاشورا، اربعین و دیگر ایام فعالیت‌های خوبی داشته زیرا بزرگداشت این ایام بزرگداشت شعائر اسلامی است و امیدواریم این رویکرد هماهنگی در زمینه‌های دیگر استانی تقویت شود.

استاندار لرستان با اشاره به فعالیت‌های خوب شورای هماهنگی تبلیغات، عنوان کرد: این مجموعه در سطح ملی توانسته یک یکپارچگی را در زمینه بزرگداشت مناسبت‌های مختلف به وجود بیاورد که اثرات خوبی در تعامل با مردم داشته و نمونه آن ۹ دی ماه سال ۸۸ است که شورای هماهنگی بسیار خوب نقش راهبری را ایفاء کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از